Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Unityben mennyire érdemes...

Unityben mennyire érdemes szétszedni a scripteket?

Figyelt kérdés
Például ha egy egységhez tartoznak az alapadatai, és például a rajta lévő erősítő/gyengítő varázslatok, akkor érdemes szétszedni őket két külön scriptté? Mikor érdemes szétszedni őket?
2016. jan. 26. 01:31
 1/8 anonim ***** válasza:

Akkor erdemes szetszedni oket, ha kulon egysegbe akarod szervezni a kododat. A program futasanak szempontjabol mindegy, akar egyetlen fajlba is omleszhetsz mindent, kvazi semmi kulonbseg nem lesz - kiveve, hogy te a budos eletben nem fogod atlatni tobbet a kododat :)


Tehat: ha egyedul dolgozol, akkor is probalj valamilyen logika menten haladni, valamilyen egyseges logika alapjan egysegekre bontani a kodot, igy a jovoben is at fogod tudni latni.


Ha massal dolgozol, akkor kell valami egyseges megegyezes, hogy hogyan kodoltok.

2016. jan. 26. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Szóval teljesítmény szempontjából mindegy? Nem nehézkes neki, hogy egy másik component fgv-jeit gyakran hívja meg egy komponens?
2016. jan. 26. 11:11
 3/8 anonim ***** válasza:
A programnyelv az neked szól, hogy te átlásd és értsd amit csinálsz. Rendezd úgy ahogy neked a legkényelmesebb. Minél nagyobb programot írsz, annál fontosabb, hogy átlátható legyen.
2016. jan. 26. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Pl én egy kétmillió soros programkódban szoktam hibákat javítani és néha elég zavaró dolgokon kell keresztül verekednem magam, amit 10-15 éve követtek el mások.


Mondjuk én náci vagyok ilyen szempontból, én már azt is legyilkolnám, aki rövidítéseket használ változónévnek.

2016. jan. 26. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Azt értem, de az se tesz jót, ha az átláthatóság érdekében a felhasználó később nem tudja majd kényelmesen futtatni a terhelés miatt :D Ezért lennék kíváncsi arra, hogy Unityben mi az optimális.
2016. jan. 26. 14:27
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

A vegeredmeny ugyis be fog toltodni. Most a te programod (csak maga a program) par kilobajt. Ha a unity nem toltene be egyszerre kb mindent (de megteszi) akkor lehet sporolnal par kilobajtot. Regen ez szamitott, de amikor a legalapabb gep is 4GB memoriaval jon ki, hidd el, hogy egy jol megirt, atlathato, tehat konnyen karbantarthato es kovetheto program nagysagrendekkel hatekonyabb lesz, mintha barmilyen ilyen optimalizalast akarnal csinalni.


A fordito SOKKAL jobban tudja, hogy a gepi kod hogyan lesz a legjobb. te azzal foglalkozz, hogy a kodod strukturaja es felepitese legyen esszeru es optimalis :)

2016. jan. 26. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Rendben, köszi :D
2016. jan. 26. 17:11
 8/8 anonim ***** válasza:

De szàmít mert ha lesz ezer update metódusod akkor mind az ezer meghívódik sorjàban.


Èn màshigy szoktam szervezni unityben mindent.

Osztàlyaim vannak rengeteg ès csak olyan 2-3 darab olyan scriptem ami bàrmit is örököl a behaviourtól.

2016. jan. 28. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!