Kezdőoldal » Szépség és divat » Egyéb kérdések » Ha egy férfinál is nagyon...

Ha egy férfinál is nagyon fontos hogy néz ki, akkor mégis miért reklámoznak mindent szép nőkkel és nem férfiakkal?

Figyelt kérdés
2012. júl. 19. 14:28
 1/2 anonim ***** válasza:
pl mit?
2012. júl. 19. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

A reklámok célja hogy megvetessék magát a terméket a nézővel, ehhez pedig egy olyan életérzést kell sugallnia a néző felé amire az mindig is vágyott (ehhez az életérzéshez a férfiak esetében a szép nők is hozzátartoznak) és hogy ha pl. megveszi azt a Gillette Mach3 borotvát akkor neki is ilyen szép barátnője lesz mint amelyik fülig érő mosollyal simogatja a fickó frissen borotvált arcát, és ha Axe tusfürdőt meg spray-t vesz akkor minden nő őrá lesz gerjedve stb. Ez az egész még akkor is működik ha a néző amúgy reálisan gondolkodik és tudja hogy egy nyamvadt borotvától nem lesz modellkülsejű barátnője és ő se lesz egy olyan Brad Pitt-kaliberű férfi mint a reklám főszereplője. Egyszerűen összeköti a látott és vágyott életérzést a termékkel. Ezért vannak szép nők a férfiaknak szóló reklámokban.


A nők esetében az ideális életérzéshez többnyire nem tartoznak hozzá a félmeztelen adonisz-külsejű pasik, így aztán ezt senki nem fogja erőltetni. Egy mosóporreklámból vagy egy Maggi tyúkhúsleves-kocka reklámból például le lehet szűrni hogy a nők tisztaságot szeretnének otthonukban illetve jó háziasszonyok szeretnének lenni (amihez a tiszta ruhák, finom ételek is hozzátartoznak).

Ugyanakkor az se árt ha egy szép (vagy legalábbis nem ronda) nő csinál mézes-mustáros csirkét a reklámban, hiszen rengeteg egyedülálló férfi is van aki szeretne valamit összeütni vacsorára (legtöbbjük pedig örülne egy olyan házias és szép barátnőnek/feleségnek mint a reklámban, így aztán jobban felfigyelnek erre a reklámra és ezt a terméket fogják megvenni ha meglátják a boltban/áruházban).

De persze vannak pl. parfümreklámok ahol a nő magára fújja a méregdrága parfümöt, a jóképű és tökéletes pasija meg ugyanolyan elégedettnek látszik a végeredménytől mint a Gillette-borotvát használó fickó barátnője. Ugyanis amelyik nő parfümöt akar az legbelül férfit is akar akit elbűvölhet mint a reklámban.

Szóval mindez annak függvénye hogy melyik célcsoportról van szó, a férfiaknak többnyire elég néhány szép nő hogy felfigyeljen a termékre, a nőknél viszont több típus van: aki jó háziasszony akar lenni, aki jó csábító akar lenni stb.

2012. júl. 19. 15:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!