Kezdőoldal » Szórakozás » Filmek, sorozatok » A Barbie című idei film miért...

A Barbie című idei film miért lett ekkora siker a közösségi média miatt csak ? A társadalmi mondanivalója az oka ?

Figyelt kérdés
Barbenheimerre gondolok közösségi média alatt. Nem láttam az atombombás filmet csak a Barbie-t ,de furcsa módon tetszett ,de nem ilyen szinten,hogy elhiggyem,hogy ennyit hozott világszinten $1,441,820,453. Csak a közösségi média lehetett az oka a sikernek ? Társadalmi mondanivaló a siker titka ? Ebben aztán van annyi igazság,hogy rengeteg. Nekem az tetszett a legjobban mikor a buszmegállóban az öreg néni és fiatal barbi egymás mellett ülnek és az idő múlik és senki sem fiatalodik. Múlik az idő. Rengeteg társadalmi dolog volt benne . Filmben még nem hallottam és láttam ennyit. Egyébként szeretem az ilyen filmeket amikben társadalmi problémák vannak.

dec. 24. 19:07
 1/5 anonim ***** válasza:
71%

Hát azért nem volt nehéz dolga a filmnek hogy siker legyen, egy részt maga a barbie-t mint játékot mindenki ismeri világszerte, ez olyan mint a super mario film, lehetett volna akármilyen rossz, nagyon sokan megnézték volna akkor is, szóval ja a barbie film alapból előnyből indult, és erre is épült a marketingje. Maga a barbie miatt több korosztályt is felölel a film, kb mindenki betud ülni rá.

Aztán ott a két híres színész akik mostanában eléggé felkapottak voltak, Margot Robbie és Ryan Gosling. Szóval ja, szerintem nagyon nagy előnyről indult, nem hiába első barbie live action cucc ez.


Amúgy személy szerint nekem nem tetszett a film, voltak jó jelenetei, főleg a Ken-es részek tetszettek a legjobban, de nem tetszett hogy az egész el ment feminista irányba.

dec. 24. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
55%

Kíváncsiság vitte rá az embereket, hogy megnézzék.


Ezért lett olyan nagy a nézettsége és a kíváncsiság miatt lett olyan nagy az érdeklődés.


Én is megnéztem....


Először azon gondolkodtam, hogy valóban jó filmet néztem e meg nincs e másik???

Mert annyira fos értelmetlen sz@r volt.

dec. 25. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Igen.
dec. 25. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
50%
A filmet pontosan azért adták így mert feminista volt. Híres sztárok szerepeltek benne, Barbie egy olyan dolog amit mindenki ismer, sok kislány életét betöltötte akik magukkal vitték a paliijukat is.
dec. 27. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Tehát elmentél megnézni a Barbie filmet és furcsának tartod, hogy tetszett, de mégsem hiszed el, hogy ennyit hozott.


Azt ugye tudod, hogy a bevételt nem azzal hozza egy film, hogy tetszik-e a nézőnek, vagy sem, hanem azzal, hogy elmegy a moziba megnézni.


A film bevétele attól sem lesz kevesebb, ha már a főcím alatt kimész és vissza se mész, annyira nem tetszik. Ezzel legfeljebb időt spórolsz magadnak, ha rájöttél, hogy mégsem tetszik.

A jegyed árát már akkor a film készítőinek adtad, amikor megvetted a jegyed a filmre. A Barbie esetében rengetegen tettek így, ezért nagy a bevétel.


Hogy miért mentek el rá sokan? Sok tényezős. Nyilván a marketingesek is megmozgattak minden lehetőséget érte a közösségi és minden más egyéb médiában is. Többek közt a Barbenheimer jelenséget is szándékosan gerjesztették a közös bemutató nappal - amiről aztán a hagyományos média is beszámolt, tovább gerjesztve azt.


Maga a Barbie cím és téma is erősen tömegvonzó hatású, mert mindenki ismeri Barbie-t. Mellé tettek egy olyan komoly, társadalomkritikus/filozofikus témát, ami hitelesítette a filmet, hogy nem csak egy bugyuta gyerekfilm egy játék babáról, hanem komolyabb embereknek is érdemes megnéznie, de azért fogyasztható minden filmnéző számára.


Tele van sztárokkal, lényegében klasszikus romantikus vígjáték, így sok nő és párok is elmennek rá. Mivel híre ment, hogy mennyire jó és mennyivel komolyabb, mint elsőre gondolná az ember, sokan kíváncsiak lettek rá.

febr. 7. 00:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!