Kezdőoldal » Szórakozás » Játékok » A vanila nagyobb kihívás...

A vanila nagyobb kihívás volt, mint a WOW?

Figyelt kérdés
2012. jún. 22. 18:05
 1/7 anonim ***** válasza:
FTW?
2012. jún. 22. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
valahogy fogalmazd át a kérdést, mert ennek így semmi értelme.
2012. jún. 22. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Kezdjuk ott, hogy a karaktert maxra huzni sokkal tovabb tartott 60ra huzni, mint most 1rol 85re.

A karakter geareles is sokkal nehezebb volt, ha raider guildben voltal akkor se ment olyan veszett gyorsan, mert ugye 40 karaktert gearelni tovabb tart mint mint 25ot vagy 10et, mert sokkal tobb loot nem esett, es ugye a blizzard random mar akkor ismert volt.

Ha meg nem tudott a guild meg MC-t se raidelni akkor epic cuccot nem igazan lattal esni, igy tenyleg volt erteke es elismerese annak aki epicben feszitett, arrol mar nem is beszelek, hogy mekkora szam volt ha legendary fegyvered volt.

Az hogy skill rota kb ismeretlen fogalom volt, es ahhoz, hogy tenyleg jol toljal dpst vagy healt vagy jol tankolj tenyleg erteni kellett a karakterhez. Most ha egy kicsit is tudsz jatszani minden megeroltetes nelkul tolsz egy atlagos dpst. A boss modok se voltak olyan szinten mint most, hogy kb azt is megmondja mikor vegyel levegot. A theorycraft is csak BCben kezdett beindulni, most felmesz egy guide oldalra ahol leirjak hogy mit hogyan talentolj, gemelj, enchantolj, mi a BIS gear, ezek utan mar agyalni sem kell a nagy atlagnak mit, hogyan fejlesszen a karakteren.

Igy nehez elmondani miert volt nagyobb kihivas vanilla mint most, ahhoz akkor kellett jatszani es latni, hogy fejlodott a wow es alakult at a jatek.

Azt mar le se irom, hogy a 100as mount megvetele is mar nagyobb kihivasnak minosult, a repuk felhuzasa is sokkal tovabb tartott.

Tehat nem azt mondom, hogy pl a boss fightok osszetettsege nehezebb lett volna, mert ezt most is lathatod, hogy milyenek, ehhez kepest a mai bossok nagyon is bonyolultak de akkor azokkal a lehetosegekkel (buff es debuff rendszer peldalul) megis nagyobb kihivast jelenett mint most egy normal mod (hc-t azt most ne keverjuk ide mert akkor az nem volt).


MMORPG-ből WOW könnyebb, mint a vanilla, és bocsánat hogy elírtam.

2012. jún. 22. 19:00
 4/7 A kérdező kommentje:

nem a nehezsegen van a hangsuly hanem a kihivason, ez a 2 fogalom nem ua.

Azert ha valaki full t2ben volt az igen is elismeres volt es valamit jelentett.

ZGt toltatok 4 bossig, ez nem valami meggyozo teljesitmeny, ami utanna volt az mar kihivas? :)) (es ha emlekeim nem csalnak ott is leginkabb kek cuccok estek, nem csak epic)

Es ne mond, hogy egy 40 fos raid guild menedzselese konnyebb volt, mint most egy 10 fos.

Messze nagyobb a verseny mint akkor, ez lehet, de akkor keves volt a versenyzo.

2012. jún. 22. 19:02
 5/7 A kérdező kommentje:

Nem azzal van a gond, hogy túl nehéz az illetőnek. Sokkal inkább a széttöredezettség. Mire gondolok? Alapvetően egy MMO játékban kétfajta mozgatórugó lehet: a "sport" része (a progressz), illetve a szocializáció. Akinek az első prio, azok vannak a full HC guildekben, ez tiszta sor. Az emberek többségének a második a prio, ők vannak a normalt toló guildekben (vagy nem is raidelnek). A "problémás" emberek két csoportból kerülnek ki:

- progressz lenne a prio, de nem tudja tartani a HC guild követelményeit (munkabeosztás, stb miatt). Ők vagy találnak egy nekik megfelelő fél-HC guildet, és akkor nagyjából teljesül amit szeretnének, vagy bekerülnek egy normal guildbe, ahol nem fogják jól érezni magukat

- fontos a social rész, van egy haveri (akár irl) körük, akikkel szeretnének együtt lenni, de közben komolyabban is tolnák


Fentieket figyelembe véve miért mondom, hogy a széttöredezettség a gond? Mert régen, amíg csak egy raid nehézség és szint volt, addig a problémás két kategória is megtalálta a helyét:

- Mivel kevesebb guild volt, jobban tömörültek az emberek, és könnyebb volt olyan guildet találni, ahol beugrós lehetett egyes buffok, debuffok, stb-k miatt. Jelenleg egy full HC guildnek pontosan 10 emberre van szüksége, minden más felesleg. BC-ben kellett ~40 raider player egy 25 fős guild rendes működéséhez. Tehát az első csoportba tartozók be tudtak kerülni egy full hc guildbe.

- Aki nem tudta hc guildben tolni, annak esélye se volt raidelésre (vagy néhány patchel korábbi raidet tudtak ölni). Ezért aki szeretett volna haverjaival is menni, az belépett egy hc guildbe, ott tudott rendesen raidelni, de haverokkal meg el tudott menni 5 fősözni, farmolni, repuzni, stb... Jelenleg ezek a haverok is raidelni szeretnének, viszont a közös lockout miatt nem fog tudni velük menni (karakter problémák miatt is, de amiatt is, hogy a raidek azért sok időt visznek el, farmolni meg el lehet menni 1-1 órára is).

2012. jún. 22. 19:11
 6/7 anonim ***** válasza:
100%
Igymár értem amit akarsz, és igazad van , én pont ezért megyek át más MMO-ra.
2012. jún. 22. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
71%
akkor még olvasd el párszor a kérdést amit kiírtál...
2012. jún. 22. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!