Kezdőoldal » Tudományok » Alkalmazott tudományok » A marketing tudományában mit...

A marketing tudományában mit jelent pontosan a "relevancia" kifejezés?

Figyelt kérdés
2013. jún. 22. 09:40
 1/4 anonim ***** válasza:

Azt, hogy az adott keresési találat vagy hirdetés mennyire fele meg a célszemély igényeinek, érdeklődésének, a konkrét keresési kifejezésének.


Ha például valaki pizzát akar rendelni, és rákeres a pizza szóra, akkor a kereső feldobhat neki pizzafutár szolgáltatókat és pizzarecepteket is. Az ő szempontjából csak a pizzafutárok a releváns találatok, a pizzareceptek kevésbé.


A keresőmotorok az illető keresési szokásainak, előzményeinek segítségével képesek kitalálni, hogy valószínűleg mire kíváncsi, így relevánsabb találatokat és reklámokat jelenítenek meg neki. (kevesebb pizzareceptet és több pizzaszállítót)

2013. jún. 22. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Nagyon köszönöm a választ!
2013. jún. 22. 16:53
 3/4 anonim ***** válasza:
Marketing tudomány... ez jó. Csak mert van benne grafikon...
2013. jún. 22. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Na, még egy méltatlankodó major-depressziós hozzászóló!
2013. jún. 22. 18:09

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!