Kezdőoldal » Ünnepek » Egyéb kérdések » Körülbelül milyen áron mozog...

Körülbelül milyen áron mozog az, ha esküvőszervezőt bérelünk fel?

Figyelt kérdés
Azok, akik esküvőszervezőt béreltek fel az esküvőjük lebonyolításához, írjanak légyszi, hogy kb. milyen áron elérhető ez, megéri-e, tényleg sok segítséget kaphatunk-e tőle, és hogy hogy is működne ez? Köszi a válaszokat!

2017. júl. 18. 12:19
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Arra figyelj, hogy olyan, hogy ingyenes szervezés NINCS. Aki ilyet hirdet, hazudik, nem ingyen szervez, csak a szolgáltatóktól kér el 10% jutalékot (tehàt ha a szolgáltató nem hülye és ráteszi ezt a 10%-ot a saját vállalási áràra akkor Neked 10%-al drágább lesz minden). Akiknek Te is fizetsz és a szolgáltató is, azokat pláne hagyjuk.


Olyan szervezőt vàlassz aki fix áron dolgozik és azt Te fizted ki Neki. Így tiszta munkát kaphatsz, motivált abban, hogy valóban azokat a szolgáltatókat ajánlja Neked akik jók, akikkel szívesen dolgozik együtt és nem azt aki fizet neki az ajánlásáért.


A jobb szervezők 2-300e Ft-os kategóriában mozohnak amennyire én tudom.

2017. júl. 18. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim válasza:
Hát 50 ezer alatt nem találsz.
2017. júl. 18. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
53%
#2: Egészen biztosan nem, mert, ahogy írtam, kb. 150-200e Ft-nál indul...
2017. júl. 18. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
55%
Szerintem felesleges pénzkidobás. Semmi olyat nem tudnak, amit az ember maga el ne tudna intézni.
2017. júl. 18. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim válasza:
egy jó profi szervező 300 000 ezer körül mozog és 10-15%-kal többet fizetsz mindenért
2017. júl. 22. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
37%

Nem pont a kérdésre válaszolok, de talán érdemes megfontolni: Három hét múlva lesz az esküvőnk. Ha most kezdeném a szervezést, megbíznék egy céget. Család, munka és háztartás mellett nehéz és időigényes megszervezni. 100 főnél nagyobb esküvőnél, ahová messzebbről is érkeznek, esetleg több szertartás és helyszín is lehet, ott én már inkább kifizetnék egy profit.

Miért? Mondok pár példát:

- Minden szolgáltatóhoz mi rohangáltunk, legalább 3 emailváltás, legalább 2 személyes egyeztetés mindenkivel. Van terembérbeadó, étkeztető, cukrászat, zenész, fotós, fodrász, sminkes, stb. A dekorációt mi készítjük a csokortól, a meghívón és a teremdíszen át egészen a vőlegényvirágig. Mindenből csak egyszerűt és olcsót választottunk.

- Egyenként kell gondoskodnunk a távolról érkező vendégeink szállításáról, szállásáról.

- Olyan kérdéseket kaptunk, amire előre nem is gondoltunk: milyen esketést szeretnénk és hogyan, milyen tortát szeretnénk, stb.

- Forgatókönyvet kell írnunk, mert nekünk a család nem tud segíteni, minden barátnak meglesz a feladata, de azt össze kell hangolni.

És még ruhát, cipőt nem is vettünk, az ezen felül van...

Nem lesz puccos esküvőnk, és túl drága sem, közepes lesz. Nekünk megérte volna, hogy munka után a gyerekeinkkel nem meghívókat gyártunk, hanem például labdázunk egy jót.

2017. aug. 2. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!