Kezdőoldal » Utazás » Repülés, repülőjegyek » Emirates Airlines túrista...

Emirates Airlines túrista osztályon mennyire kényelmetlen 14 órás út?

Figyelt kérdés
Sajnos premium economyra nincs pénzem.

#Emirates Airlines #economy class
jan. 19. 00:15
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:
Nincs nagy kulonbseg a nagyblegirtarsasagok kozott. Akarki akarmit mond 10+ ora minden legitarsasagnal kenyelmetlen economyn, de eiman ki lehet birni. En most utaztam Turkish-el 10 orat kenyelmetlen volt de siman lehetet birni es senki nem halt bele a gepen. Az Emirates sem jobb semmivel.
jan. 20. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 anonim ***** válasza:
10-16 órákat ülni egy gépen sehogy sem lesz kéjutazás, businessen repültem Isztambul-Bogotát, addigra már teljesen mindegy a kényelem, úgy éreztem megellek. Plusz kifizetni 2-5 ezer dollár pluszt egy ezer dolláros jegyre teljesen nonszensz. Óránként 30-50 ezer forint kényelemért cserébe olyasmi, amit havi 10 millió forint bevétel alatt tuti meg sem fontolnék. Főleg, hogy még ha Japánba mész is, annyiból hetekig tudsz utazni. Olcsóbb országokról ne is beszéljünk, Vietnámban csak a különbségből utazol 2-3 hónapig.
jan. 20. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/15 anonim ***** válasza:
46%
Ha nincs pénzed prémium economy-ra akkor mi q kerdes?
jan. 20. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
0%

Miközben majd utazol, és összeszoritod majd a fogadat és a prémium és egyéb sznob baromságokra gondolsz majd drága kérdező, kérlek jusson majd eszedbe a woody allen-i bölcsesség, az élet nem arról szól , hogy mennyi nyálat engedünk ki a szánkon.

Ha ezt nem értetted meg valami folytán, mahd gondolj azokra a nyomorultakra, akik nem utaznak Ázsiába. KMajd ez megnyugtat a nagy sznobságodban.

Azért buborékokat engedhetsz azon a 14 órás úton. Nyálból.

És toporzékolj mellé.

jan. 20. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 anonim ***** válasza:

Mindegy melyik hagyományos társaság, a coach egyformán kényelmetlen és fárasztó, de nem a világ vége, simán ki kehet bírni. Ami oszt-szoroz, az inkább az, hogy közvetlen melletted fogkalt-e a szék. Ha nem, az sokat enyhít a problémán.

Én most januárban is többször repültem a tengerentúlra munkaügyben Air France-szal, de nekem nem fizetik a magasabb osztályokat, úgyhogy mindig economyn utazom.

Na most, a 4-ből 3 úton mind a 3 ülés az enyém volt (Dreamliner és A350), egyszer viszont csak a középső ülés volt szabad. A három út során kaja után elfeküdtem a 3 széken, fejvéget csináltam a párnákból, betakaróztam és jó 4-5 órát szunyáltam, ahogy a gépen lévő többi utas is.

Kivéve a premium economy osztály utasait, akik amellett, hogy nem kapják meg business class cateringjét, ülhettek végig a picit kényelmesebb üléseikben, mert az ő karfáik nem mozdíthatók és az üléskiosztás is eleve 2-4-2.

Márpedig feküdni kényelmesebb mint ülve megpróbálni aludni. A gépen alvás pedig aranyat ér, minél kevésbé fáradtan érkezel a távoli célhoz, annál jobb. Mert nem a repülés a cél, az csak eszköz, a cél a leszállás után található.

Tudom, ez csak akkor játszik, ha az egész 3-as (vagy 4-es) ülés a tiéd és ez nem mindig jön össze. Nekem most szerencsém volt és előre nem nagyon lehet tudni.

Személyes véleményem, hogy a premium economy egyszerűen nem ér annyival többet, a business meg csak akkor (ha a céged fizeti) ha olyan ülés van ami teljesen vízszintbe dönthető (Nem mindegyik business seat egyenértékű!)

jan. 30. 04:58
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!