Az a problémám, hogy paypalomra utaltam pénzt a netbankon keresztül a paypalos számlaszámomra de valamiért sose jelenik meg rajta az összeg pedig már több napja történt és többszőr is probáltam már kisebb összegekkel. Miért minden adat jó a név is?
Hetfon este irtad ki a kerdest.
Bar nem tudom mikor utaltal, de a szombat es vasarnap nem banki munkanap igy ne szamold be az eltelt idobe. Ahogy siman lehet hogy a ppnal sem dolgoznak hetvegen, nem irogatnak jova penzeket, ugyanis a hetvege sehol sem munkanap.
Eleve kell nehany munkanap a ppnak a jovairashoz. Ugy hogy ha penteken utaltal az kedd de ink szerda megassagaban erkezik meg.
"a paypalos számlaszámomra"
Hogy mire? Nincs Paypalos bankszámlaszámod, értsd nem tudsz közvetlen utalni. A Paypal magyarországi bankszámlaszámára kell utalni, a Paypalon kapott kódot kell a közleménybe beírni, csak így fogja tudni azonosítani a Paypal, hogy a hozzá beérkezett összeget kinek a Paypaljára kell jóváírnia. Tehát kérdés, hogy hova utaltál...
Nos kedves utolsó hozzászóló. Igen le van írva és én is fel akartam tölteni az egyenlegem de 10 nap eltelt és nincs semmi a "pénztárácában"
- Név azonos
- számlaáró elutalódott a pénz
- azonosító bele volt írva
- számlaszám nem lett elírva
- Írtam levelet, fotón elküldtem nekik a tranzakció másolatát, mellé bevágtam az általuk hű de f.s..án leírt infó képernyő kivágását, de semmi.
Hogyan tudnék még reklamálni. A fórumon jött a sablon szöveg hogy az FAQ-nam benne ven hogy egy két nap az átfutás. Könyörgöm 10 munkanapja volt nem napja. Munkanapja. és semmi válasz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!