Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Jóváhagyás CIB Bank Mobilalkal...

Jóváhagyás CIB Bank Mobilalkalmazással miért nem jelez a alkalmazás amikor neten szeretnék vásárolni? Hogy tudom be állítani?

Figyelt kérdés
márc. 14. 16:26
 1/3 anonim ***** válasza:

Ha nem haragszol, követem ezt a kérdést, hátha valaki ad rá releváns választ.

NÁlam ugyanez a probléma, nem tudom jóváhagyni valamiért a netes vásárlást az utóbbi két napban, pedig korábban nem volt ezzel probléma.

A CIB ügyfélszolgálatot hiába hívom, 30-40 perc várakozás után sem jutok el ügyintézőhöz.

márc. 14. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Nem megy a push notification. OTP-nél az app frissítése szokta megoldani.

Lehet még próbálkozni az app leállításával, ujraindításával, cache törléssel

márc. 14. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Be kell kapcsolni, hogy engedélyezed az értesítéseket
márc. 15. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!