Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Hogy is van ez? Szüleim...

Hogy is van ez? Szüleim nagyon hosszú ideje a K&H biztosítónál tartják a lakásbiztosításukat. Egy nagyobb széllökés és megkezdte a tetőt. Tetőfedőt kihívták, felmérte, és Szólt hogy a biztosítónál be kell jelenteni, mert csak utána tud nekiállni.

Figyelt kérdés
Kijött a szakértő, és Közölte, hogy erre nem fizetnek, mert 1-2éven belül leszakadt volna. Egy 30 éves ház ha rosszul van megépítve már régen kijött volna a probléma. Akkor talán mégis a széllökéseknek van köze a tető megkezdéséhez. Ilyenkor?
2016. dec. 11. 17:18
 1/5 anonim ***** válasza:
olvassátok el a szerződést, és ha nektek van igazatok, álljatok ki magatokért. a biztosítók csak a legvégső esetben fizetnek, mindig csavarják a nem fizetést amíg lehet.
2016. dec. 11. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

tudsz feltölteni képeket a kárról?

feltételekben meg van határozva, hogy mekkora széllökésnek kell lennie. Volt akkora?

ha pedig súlyosan elhanyagolt műszaki állapotra akar hivatkozni a kárszakértő, akkor annál azért pontosabb megállapítás kell, hogy 1-2 éven belül amúgy is leszakadt volna...

mekkora a kár?

2016. dec. 11. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Ütni a vasat, és nem hagyni magatokat.


Nekem a nyomtatómba "csapott" a villám, a szerelőtől tudtuk meg, hogy azért nem működött egyik napról a másikra. A biztosító természetesen nem fizetett, mert az OMSZ szerint nem villámlott abban a pillanatban nálunk.

Írtam nekik egy szép szerelmes levelet, amelyben leírtam, hogy az áramszolgáltatónál kit kell nyilatkoztatni azért, mert kijöttek a közvilágítást is helyrehozni, és tanúként tudnám felsorakoztatni a község lakosságát a bizonyításhoz. 2 hét múlva jött a lóvé...

2016. dec. 12. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 KH Csoport ***** válasza:

Kedves kérdező!


Mivel kiemelten fontosnak tartjuk minden ügyfelünk elégedettségét, ezért rendszeresen keressük a minket érintő visszajelzéseket, így olvastuk az Ön nyilvános hozzászólását is a gyakori kérdések.hu internetes portálon.


Őszintén sajnáljuk, hogy kellemetlenség érte az ügyintézéssel kapcsolatban! Amennyiben szeretné, hogy kollégáink utánanézzenek az esetnek kérjük, nyújtsa be panaszát az alábbi elérhetőségek egyikén: biztosito@kh.hu/bank@kh.hu email-címeken, vagy a 06 1 468 8228-as - biztosító /06 1/20/30/70 335 3355-ös telefonszámokon.


Bízunk benne, hogy tudunk Önnek segíteni és újra elégedett ügyfeleink között üdvözölhetjük!


Üdvözlettel: K&H

2016. dec. 13. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Látod az előbbi hozzászólásból, hogy Te, mint ügyfél mégis csak fontos vagy?
2016. dec. 14. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!