Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Ha az önkormányzat szociális...

Ha az önkormányzat szociális rászorultság miatt átvállja a tb fizetést, be is jelenti az oepnek vagy azt nekem kell intézni?

Figyelt kérdés
2017. dec. 30. 10:40
 1/1 anonim ***** válasza:

Neked kell intézned.

Nem az OPE-nél, hanem az adóhatóságnál (NAV).


Van egy formanyomtatvány, amit ki kell tölteni hozzá, és ahhoz csatolni másolatban mellékletként az önkormányzat által kiállított hatósági bizonyítványt.

Ez a nyomtatvány a T1011 számú, amit a NAV honlapjáról letölthetsz a nyomtatványok közül, vagy bármelyik ügyfélszolgálatukon beszerezhetsz.


A NAV honlapján is megtalálható a következő tájékoztatás:

"Amennyiben a magánszemély részére kiállításra kerül a bizonyítvány, akkor annak érvényességi ideje alatt nem kell egészségügyi szolgáltatási járulékot fizetnie. Ugyanakkor a magánszemélynek ezzel összefüggésben bejelentést kell teljesítenie az adóhatóság felé az erre a célra rendszeresített, 17T1011-es nyomtatványon."


Megnéztem, jelenleg ne keresd a fenti nyomtatványt, leszedték, mivel holnap már 2018-at írunk, tehát már 17T1011 szám alatt nem, csak 18T1011 szám alatt fogod megtalálni, amint feltelepítik a nyomtatványok közé.


Személyesen természetesen el tudod intézni, ilyenkor még a régi nyomtatványt adják kézbe, és be is fogadják.

2017. dec. 31. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!