Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A Hello-Melo üzletből rendelt...

A Hello-Melo üzletből rendelt termékeim 3 hónap alatt sem érkeztek meg. Kértem visszahívást a banktól, de az "ügyfélszámla lezárt". Hogyan tovább? Nem kevés pénzről van szó. Sem a terméket, sem a pénzt nem kaptam meg.

Figyelt kérdés

#ügyfélszámla lezárt #rendelés nem teljesítése #Hello-melo
2021. okt. 4. 11:33
 1/2 anonim ***** válasza:
Az üzlettel már felvetted a kapcsolatot?
2021. okt. 4. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Próbáltam, telefonon nincs ügyfélkapcsolat-tartás, az e-mail-ekre nem válaszolnak! Érdemes feljelentést tennem? Nem Budapesten lakom.
2021. okt. 6. 10:05

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!