Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tudok akkor tenni, ha...

Mit tudok akkor tenni, ha rendeltem egy webshopból, de sehol a termékem, és nem tudom elérni őket?

Figyelt kérdés

SimplePay-jel 11 napja kifizettem egy cipőt, a webshop nem küldött azóta sem semmilyen visszaigazoló üzenetet, 4 napja írtam nekik emailt, ma pedig hívogatom őket, kicsöng a telefon, de senki sem veszi fel.


Jártatok már így? Mit lehet ilyenkor lépni?


dec. 7. 14:12
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

A webshopjuk egy gagyi. Rendelj tőlük banki átutalással nagyobb összegben, aztán persze ne utalj, hanem várd meg, hogy elkezdjenek telefonon hívogatni, hogy még nem érkezett be az utalásod.

Akkor rá tudsz kérdezni a 11 napja kifizetett termékre.

Ne felejtsd el rögzíteni a hívást hangfelvételen!

dec. 10. 09:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

Nem rossz ötlet (ment a pipa), köszi, de inkább az bankom irányába mozdultam el.


A hangrögzítés körülményes, tekintve, hogy Androidék erősen tiltják, a másik pedig, hogy illegál a másik fél beleegyezése nélkül :)

dec. 11. 20:33
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!