Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kb. mennyi kezdőtőkére van...

Kb. mennyi kezdőtőkére van szüksége (Ft-ban) annak, aki Ausztriába megy ki dolgozni, abban az esetben, ha a melóhely már biztos ( pályakezdő vagyok, kb. bruttó 180. 000 Ft/hó?

Figyelt kérdés
Tudom ez így összetett kérdés. Merthogy nagyban függ az ottani áraktól, adózástól, lakásköltségtől. Például arra is gondoltam, vannak-e bérlakások vagy inkább csak albérletek mint itt és azok mennyibe kerülnek? Olyanok válaszát várom akik már dolgoztak az országban. Előre is köszi

2012. jún. 19. 10:14
 1/7 anonim ***** válasza:

Én tavaly jártam sokat Ausztriában, illetve ismerősöm lakott, dolgozott ott. Én úgy láttam, hogy az albérletek drágábbak, maga az élet jóval drágább, de mivel csak az első 1 hónapra kell neked pénz, így ha tudod már hol fogsz lakni, vagy van ismerős, akinél addig lehetsz, akkor csak a kajára, városon belüli utazásra, és saját igényeidre kell számolni.


Egyébként ne haragudj, hogy megkérdezem, de mi a szakmád? Vagyis inkább úgy kérdezem, hogy szakmai munkáért fogsz br. 180 000-et kapni? Csak mert ausztriai viszonylatban kicsit kevésnek tűnik. De mondjuk magyar viszonylatban meg nagyon jó fizetés.

2012. jún. 19. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
1000 köszönet a válaszért. Az a helyzet, hogy az egyszerűség kedvéért kicsit ferdítettem a kérdésen. Ez egy jövőbeli tervem, a diploma után. Álláskereső portálokon nézelődtem olyan valódi állások után Budapesten, amikhez felsőfokú nyelvtudás kell, ezek irodai ill. tolmácsolási munkák voltak (nyelvszakos bölcsész vagyok). A fizetés egy pesszimistább sacc, tudom hogy ott valamivel magasabbak a pályakezdő bérek.
2012. jún. 19. 12:12
 3/7 A kérdező kommentje:
A lényeg hogy nem akarom azt hinni aranyéletem lesz, csak mert diplomás pályakezdőként kimegyek külföldre. Viszont az is biztos, hogy ott nagyobb biztonságban lesz a pénzem, mint itt.
2012. jún. 19. 12:15
 4/7 anonim ***** válasza: