Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mostanában (2013.12 hó)...

Mostanában (2013.12 hó) rendelt valaki valamit a BSelectro vagy BS electronics fantázianevű EUROPEAN AIR IMPORT KFT. -től?

Figyelt kérdés
Kb. 1 hónapja rendeltem tőlük, 31.e Ft.-ot utaltam előre és teljesen elérhetetlenek.Grando-n, Vaterán és sok más helyen hirdetnek termékeket.

#rendelés #vatera #Grando #bselectro #bs electro #bselectronics #bs electronics #EUROPEAN AIR IMPORT KFT. #eltünt cég
2013. dec. 20. 07:58
 1/5 Sahena válasza:

Szia, én is rendeltem tőlük, valamikor november közepén. A terméket én sem kaptam meg, a cég eltűnt, sem email-re, sem telefonra nem válaszolnak!!


A helyzetem annyival jobb, hogy utánvéttel fizettem volna, így csak az idegeskedés, meg az utolsó pillanatban rohangálást nyertem meg.


Utánanéztem és a céget csak idén szeptemberben jegyezték be, bankszámlát pedig csak december elején nyitottak, szóval elég gyanús.


Én írtam nekik még egy utolsó emailt, hogy ne kézbesítsék a terméket, mert nem fogom átvenni.


Ez a helyzet igazából a Grandonak is (én ott rendeltem), hogy nem néznek utána, hogy kik hirdetnek náluk. Én többet azon az oldalon sem fogok vásároni, már nem bízom bennük.

2013. dec. 23. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 klhtéw válasza:
Szia! Én is bedőltem ennek a csodálatos cégnek, de nem ilyen vatera, grando oldalon, hanem az általuk üzemeltetett ugyismegveszel.hu oldalon ráadásul előre kellett fizetni. Már szép számmal gyűlnek a károsultak, akik már feljelentéseket is tettek, de volt még pár cégnév gyanítom egy ember áll mind mögött, lebukik az egyik jön egy következő név...
2014. jan. 7. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
A mai nap meglepő módon kártalanítottak anyagilag,viszont a sok idegeskedést,telefonálgatást és a bizalomvesztést nem tudják kárpótolni...
2014. jan. 8. 19:33
 4/5 anonim válasza:

Sziasztok!


Nem vagyok beavatott, csak egy futárcégnél dolgozom. Nemrég visszük a cuccaikat és nem tudok rá rosszat mondani. Nem ismerhetem a hátteret de szerintem valami zűr lehetett a régi futárnál azért is válthattak. Azt garantálhatom, hogy amit én viszek az korrekt. Lehet, hogy karácsonyra túlvállalták magukat? Nem csak velük fordult elő, ezt is garantálhatom. Sok ma már az internetes rendelés és ezek a cégek nem tőkeerősek annyira. Az utánvét a legjobb, akkor nincs vita (ja, és a jattot ne felejtsétek el :-)) )

2014. jan. 23. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:

Sziasztok!


Én is rendeltem novemberben tőlük egy 3 db-os tepsi szettet,ami nem elég,hogy életében nem látott kerámia bevonatot,de tele volt horpadásokkal is, és fel volt hólyagosodva a zománca. A saját dobozában (semmi külső csomagolás) kaptam számla nélkül, utánvéttel. Jeleztem feléjük a termék használhatatlan voltát, valamint a számla hiányát. Másnap jött elektronikus számla,persze nem az előző napi dátummal, és hibás összeggel. Kb. fél hónapba telt,mire sokadik próbálkozásra jött a jó számla. Visszaküldtem ajánlva a terméket azzal a nyomtatvánnyal,amit ők küldtek,de a pénzemnek nyoma sincs. Most újabb e-mailt írtam,és 5 nap múlva irány a fogy. védelem...

2014. jan. 29. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!