Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Egy ügyvédi irodában milyen...

Egy ügyvédi irodában milyen iratokat kell egy titkárnőnek legépelnie?

Figyelt kérdés

Ilyenekre gondolok, hogy adásvételi szerződés...

Ha tudtok még ilyeneket, légyszi írjátok meg!



#iratfajták
2014. máj. 9. 09:38
 1/1 anonim ***** válasza:

Legépelni bármilyen iratot le lehet! Ahhoz nem kell tehetség, csak gépírás tudás!

Iratot megszerkeszteni jó eséllyel úgysem titkárnő fog...

Ha már ilyen helyre keresnek "titkárnő", azért valamiféle jogi asszisztensi vagy joghallgató jogviszony meglétét előnyben részesítik!

2014. máj. 13. 06:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!