Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Melyik képzéssel járnék...

Melyik képzéssel járnék jobban ha mindenképp gyógyszeriparban szeretnék dolgozni majd?

Figyelt kérdés

Vegyészmérnök/biomérnök

vagy pedig gyógyszerész


Most fogok érettségizni és a kémia,biosz, matek elég jól megy.



2023. febr. 3. 17:45
 1/3 anonim ***** válasza:
21%

Gyógyszerész!

A hierarchia így néz ki: orvos, gyógyszerész, term. tud. végzettség.

2023. febr. 3. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
67%
Ha iparban szeretnél dolgozni akkor vegyészmérnök BSc, majd gyógyszervegyészmérnök MSc lenne a legjobb választás szerintem. Én így csinálom, MSc-s hallgató vagyok.
2023. febr. 3. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
100%

Vegyészmérnök BSc (lehetőleg Pest/Veszprém) után;


ha a klasszikus értelemben vett mérnök szeretnél lenni, aki technológiafejlesztéssel, folyamatirányítással, projektmérnökséggel foglalkozik, akkor van a BME-n vegyipari- és folyamatmérnöki specializáció vagy pannon egyetem vegymérnök MSc műveleti/folyamatmérnöki specializáció


ha jobban érdekel a kutatás, szerves kémia, szintézisutak fejlesztése, preratatív kémia és tényleg gyógyszeriparban képzeled ela jövőt akkor az előző válaszoló által leírt gyógyszervegyész mérnöki mesterszak tényleg hasznos és szeretik


ha nem pesten akkor debrecenben van még gyógyszeripari specializáció vegymérnök MSc-n (de inkább kémiás mint sem mérnöki), vagy esetleg vegyész MSc szerves kémia irányába


Veszprémről nem tudok, de a BME-n már BSc-n is van specializáció (vegyipari- folyamatmérnöki, illetve gyógyszeripari)

2023. febr. 14. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu