Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » 15 Literes akváriumba 2 db...

15 Literes akváriumba 2 db algaevő harcsa mellé milyen növényeket, és halat/halakat javasoltok?

Figyelt kérdés

Előre szólok még kezdő vagyok!


A 2 db algaevő harcsát az akváriummal örököltem, de megkedveltem őket. Kb 7-7 centisek. És ötletem sincs a nemükről. :)


Az akvárium belső méretei:

27mélyx39szélesx18magas, de csak 15 cm-ig van feltöltve, így kb 15 Liter.


Eddig kifőzött köveket tettem bele, de bővíteni szeretném.

Illetve egy új, de gyakan eltömődő Resun Magi 380-as (380L/h) aktívszenes szűrő, és egy JK Animals H50W-os melegítő (25-50 Litereshez javasolt). (És egy vésztartalék XILONG légpumpa, amit szintén úgy örököltem hozzá.)

Van még hozzá apró-szemes salak/sóder is.



2020. dec. 18. 14:47
 1/9 anonim ***** válasza:
0%
növényekhez nem tudok hozzászólni, de nekünk is voltak algaevő harcsáink és jól megvoltak vörös neonhalakkal.
2020. dec. 18. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Az algaevőnek legalább 90-100literes akvárium kell. Gerinces állatot tilos 30L alatt tartani.

Ebben garnélát és csigát lehet tartani, mást sajnos nem.

Ha komolyabban gondolod venned kell egy legalább 100-as akváriumot.

2020. dec. 18. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Eleve ekkora akváriumban nem tarthatnál halat.
2020. dec. 18. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Ebben az esetben visszaengedem a 2 tekihez Őket, eddig is velük voltak a nagyobban, csak ki szerettem volna használni az öröklött akváriumot is, valamint a tekik erősen lopták a halak étkét is, erre van ötleted? (még amikor kisebbek voltak a tekik a halak kierőszakolták maguknak a "függetlenséget", és jól kapcsolatot ápoltak/ápolnak)
2020. dec. 18. 15:26
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
Ebből a pici akváriumból csinálhatsz egyébként floráriumot, paludáriumot, vagy tarthatsz benne garnélát.
2020. dec. 18. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?