Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Tapasztalt akvaristák! Kezdő...

Tapasztalt akvaristák! Kezdő vagyok, milyen halakat ajánlotok?

Figyelt kérdés

Gondolkodtam 2 szivárványos guppiba (fiú és lány), illetve 2 xifóba (fiú és lány). Melléjük egy algaevő ancit, mivel nem igazán kedvelem a csigákat és gyorsan elszaporodnának. Az akvárium 50l-es és 100l-es között (pontosan még nem döntöttem el) lenne.


Első próbálkozásnak jó? Vagy más/jobb ötlet? Nem mintha az a célom, hogy elpusztuljanak, de ők lennének életem első víziállatai és nem akarom, hogy pusztulás legyen a vége. Illetve egyenlőre csak a neten tájékozódom róluk, hogy elég igénytelenek, s őket ajánlanák a kezdőknek. Persze a határozott döntés előtt mindenképpen beszerzek egy akvarista könyvet.


2011. ápr. 23. 20:32
 1/10 gfero ***** válasza:
100%
hát kezdjük az elején.az ellevenszülő halakat nem párban tartják hanem 1 hím 3 nőstény
2011. ápr. 23. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 gfero ***** válasza:
bocsi tehát az elevenszülőket 1 hím 3 nőstény úgy tartják.a xifonak 150 liter kell ezt tudod helyettesíteni plattival.az ancinak min.90 liter kell tehát az 50 literes itt se jó tudsz tenni helyette törpe szívóharcsát
2011. ápr. 23. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Az elevenszülők jó választásnak tűnnek. Én is azzal kezdtem. Viszont ancit minimum 90 literesbe tegyél csak. Az anci amúgy nem öli meg a csigákat, az csak algaevő. A csigák nem szaporodnak el, ha vigyázol, hogy növénnyel ne hurcolj be.
2011. ápr. 23. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza: