Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Mit tanácsoltok? 60 l akvárium...

Mit tanácsoltok? 60 l akvárium - kezdő vagyok.

Figyelt kérdés

Kaptam egy használt, tökéletes állapotban lévő akváriumot. (Tetra, Tetratec szűrővel és vízmelegítővel) Szeretnék belőle egy szépséget varázsolni. Mit tanácsoltok, mind a berendezés, elrendezés, növények, halak, takarítás, karbantartás tekintetében?

Várom segítő válaszaitokat!

Előre is köszi!


2011. nov. 2. 14:31
 1/7 anonim ***** válasza:
75%
senki nem akar a kérdéseidre 200 oldalnyi regényt írni, ezért javaslom, hogy vegyél egy akvarisztikai szakkönyvet és olvasd el végig. mindenre választ fogsz kapni! A legelismertebb könyv a témában a Horn-Zsilinszky: Akvarisztika című könyve. MINDEN benne van a halak otthoni tartására vonatkozóan!
2011. nov. 2. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

szerintem ez rövidebb és velősebb, mint a HornZs.

ebben minden benne van, ami a kezdőnek kell. Persze ajánlom, h olvasd el azt is :)

[link]

2011. nov. 2. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

[link] innen válogathatsz hogy milyen halat és növényeket vehetsz és melyik tetszik igazából 25,30% vízcsere kell hetente és olyan 1,2 havi nagy tisztítás.

ÉN vennék bele egy szép gyökeret, fekete bazaltot vagy jbl manadót aljzatnak + tele ülteted a gyökér körül növényekkel és rátelepítessz jávaimohát a gyökérre ez nagyon jól fog kinézni.

a halak szerintem pontylazacok legyenek mert ekkora helyen azok néznek ki a legjobban.ezek közül vehetsz olyan 5,6 db-ot : [link] /Nannostomus_beckfordi_aripirangensis.php


[link] /Inpaichthys_kerri.php


+ vegyél egy algaevőt és ennyi mindent leírtam amit tudtam :)

2011. nov. 2. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 Platypus ***** válasza: