Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Eltudnátok látni fontos...

Eltudnátok látni fontos tanácsokkal? Kezdő vagyok. Tettem fel pár kérdést

Figyelt kérdés
54l akváriumot kaptam,melyhez járt egy belső szűrő ami ugye buborékoztat is, de mellette van levegőztetőm 2db azonban úgy veszem észre,hogy ez már nagyon sok :S plusz élő növényeket szeretnék, ami szintén ad oxigént.. úgyhogy a levegőztetőt teljesen hagyjam el vagy mit tegyek? a belső szűrőnek mindig menni kell éjjel-nappal?vagy hány órát? és a világításnak? és nagyon szeretnék guppi halakat,azonban ez mellé milyeneket tehettek?és mennyit?majd mivel etethettem őket? egyenlőre 3napja raktam össze...
2012. jan. 23. 18:00
 1/4 anonim ***** válasza:
100%

A szűrő mellé nem fontos a külön levegőztető.

A világításnak nem kel mennie egész nap, de a szűrő nem árt ha megy mindig, kivéve etetéskor.

Ha még csak 3 napja raktad össze, akkor még legalább egy hetet várhatsz a halakkal...

2012. jan. 23. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Cerberosz ***** válasza:
70%
A szűrőnek éjjel-nappal kell mennie!!! A 2 levegőztetőt én megcsinálnám szivacsszűrőnek az elvégzi úgy ahogy a biológiai szűrést. A világítás a növényektől függ de mivel gondolom gyári szett abban 1*15W jár 54 l aksihoz ami elég kevés, Guppyból 6-7 db lehet bele rakni 2(f):3(l) ivararánnyal. A dísz állat boltokban lehet venni mindenféle haleleséget, a legegyszerűbb a lemezes de néhanapján élő eleséget is kell nekik adni! De mielőtt bele rakod a halakat min. 1 hétig üresjáraton menjen!érdemes bacikultúrát venni bele(boltból mint a táp)
2012. jan. 23. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Bőven elég a belső szűrő, bár jó lenne tudni, hogy az milyen. Levegőztetőre nincs szükség. A szűrő menjen napi 24 órát, tilos kikapcsolni. A világítás mehet 8-12 órát a növényeidtől és a világítás erősségétől függően.