Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » 126 literes akváriumba lehet...

126 literes akváriumba lehet tartani sügereket vagy még nagyobb kell?

Figyelt kérdés

Szeretnék venni nagyobb akváriumot sügereknek. Igazából 126 literes férne el,de talán még 150 liter elférne. 126 literbe érdemes már sügereket tartani? Ha,igen mit ajánlatok?

Sügereknek milyen talaj,növény,fény kell? Vízminőség?

Kezdő vagyok 2 éve van 54lieteres neonos akváriumom. Szeretném a sügerest is elsajátítani:-)

Minden tanácsot szívesen fogadok,még nem vettem semmit csak elképzelés.

Az arany sügér az tetszik,de szeretném ha jól éreznék magukat semmiképp nem "zárnám be"kis akváriumba,ami neki nem jó.



2017. okt. 23. 18:10
 1/3 anonim ***** válasza:
Sügerezni 300-500 litertől érdemes nekiállni, de pl kicsi sügereket, mint a csigasügér vagy a ramirezi már lehet ilyen helyen is tartani, ennek utána tudsz olvasni. De a 126-150 a szigorúan vett sügerezéshez kevés. De a kollégák mindjárt jobban megmondják, tudom hogy van itt pár ember aki jobban ért a sügérfélék tartásához.
2017. okt. 23. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ha jól értem, afrikaira gondolsz... hát, ez így szerintem életképtelen.

Tökmindegy, hogy 126 vagy 150. 3-szor ekkora kéne.

Még 300 l-ben is elég korlátozottak a lehetőségek.

2017. okt. 23. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Salx Narval ***** válasza:
120-literes afrikai sügéres akváriumba én is a csigasügéreket javasolnám. Talajnak durvább kvarchomok, 20-30db nagyobb csigaház, dekorációnak sziklák, kövek, növényzet nem szükségszerű de lehet. Indításnak 1 hím 2-3 nőstény. Én nem társítanám, de ez is megoldható 120-150 literben. [link]
2017. okt. 24. 05:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu