Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Mik a jelei annak, ha a...

Mik a jelei annak, ha a sügeremnek a szájában vannak az ivadékok?

Figyelt kérdés
Elég kezdő vagyok kb fél éve tartok sügereket. Az egyik nőstény yellow sügeremnek olyan mintha sokkal szélesebb lenne az álkapcsa és állandóan forgat valamit a szájában, a társaságot is kerüli nagyrészt az akvárium egyik sötétebb sarkába bújik el. Ez annak a jele, hogy kis halai lennének?

2018. jún. 28. 13:41
 1/6 anonim ***** válasza:
Ez a jele amit leírtál, plusz hogy nem nagyon eszik, 3-4 hétig.
2018. jún. 28. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 Salx Narval ***** válasza:
Ha elengedte őket fontos, hogy jó minőségű kaját kapjon, hogy mihamarabb új erőre kapjon. Ilyenkor elégé legyengülnek és persze a kicsik védelméről és kajájáról is gondoskodni kell. Már most érdemes felkészülni.
2018. jún. 29. 03:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Cyclopsot egyből meg tudják enni , meg a lemezes spirulina tápot is szívják be nálam a fél centis kis ördögök. Csak be kell áztatni, h lemenjen az aljára. Az easy life profito mérőkupakjával merem ki, kis vizet engedek rá és beleöntöm az áramoltatóba, így az akvárium minden pontjára jut. 🙂
2018. jún. 29. 05:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

A tegnap esti etetésnél kerülte a halkaját, de a társaságot nem. A nagyoknak fagyasztott artémiát, szemcsés sügereknek való tápot és algatablettát szoktam adni, de majd igyekszek beszerezni a kicsiknek valamilyen speciális sügér ivadékoknak való eleséget.


Aztszeretném még megtudni, hogy érdemes lenne-e külön választani a nöstényt erre az időszakra és még megnem erősödik? Van egy 80 literes akváriumom, ami szerintem elég tágas lenne neki erre az időre és késöbb az ivadékoknak is.


Ami még aggaszt, hogy a testmérete kb 7-7,5 cm. Elég fejlett, ahoz, hogy a kicsiket végig a szájában tudja majd hordozni és, hogy kibirja ezt a négy hét koplalást?

2018. jún. 29. 07:11
 5/6 anonim ***** válasza: