Kezdőoldal » Állatok » Halak, akvarisztika » Miért akarnak "éhenhalni" a...

Miért akarnak "éhenhalni" a teknőseim?

Figyelt kérdés

2 fiatal "kicsi" mississippi tarajostekim van. Eddig szárított vizibolhán és granulátumon éltek. Mióta nálam vannak azóta Aquadella kicsi méretű fagyasztott halat kapnak, amit a spárban szoktam venni. A 2 tekinek szoktam 5db ilyen halat felaprítani, hogy meg tudják enni. Általában még szokott maradni is, mert sok nekik egyszerre, de napközben a kövek közül kikotorják maguknak és megeszik. Reggelente etetek 10-12 óra között. Estére már majd éhen vesznek és szórnom kell be egy kis granulátumot.

Mi lehet ennek az oka hogy éhesek este? Kezdő vagyok akvarisztika téren úgyhogy próbálok tanulni a hibáimból.



2019. júl. 13. 01:00
 1/7 A kérdező kommentje:
További problémám, hogy nem birom a neüket meghatározni és attól félek hogy két fiú van nálam. Mostanában az csinálják, hogy "lefejelik" egymást. Összedugják/ összeütköztetik az orrukat. Olyan mintha verekednének.
2019. júl. 13. 01:14
 2/7 anonim ***** válasza:
97%

Túl fogod őket etetni, ami akár halált is okozhat, össze fognak nyomodni a belső szerveik a páncél alatt a hájtól.

Granulatumot egyáltalán ne adj.

Halból nyak-fej űrtartalmú kell. Kicsiknek mehet naponta, de ahogy idosodnek visszább kell venni. Egy felnőttnek heti 1-2 etetés is elég.

A természetben ritkán találnak kaját, ezért beléjük van kódolva, hogy minden alkalmat megragadnak evésre.

Ne etesd túl, tényleg kinyírhatod őket, a jó szándék ellenére.

A halat meg ne vágd fel. És ne adj ilyen sokat, amit nem esznek meg egyszerre az már túletetés

2019. júl. 13. 05:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
92%

Jól mondja az előző, kevesebb kaját adjál nekik, amit egyszerre megesznek.

Érdemes arra is rászoktatni őket, hogy egy külön tálba esznek, mert a sok halmaradéktól iszonyat büdös, zavaros és zsíros lesz az akvárium vize egy idő után.

2019. júl. 13. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?