Kezdőoldal » Állatok » Hüllők » Szakállas agáma felszerelés?

Szakállas agáma felszerelés?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok ebben a körben. Szükségem lenne A-Z-ig minden információra azzal kapcsolatban, hogy milyen felszerelés kell egy ilyen állat tartásához. Amikről eddig hallotam/olvastam.

-uvb lámpa

Mi a szerepe ennek a lámpának? Hogy kell a terráriumban elhelyezni? hol kell a terráriumban elhelyezni? Hány darab kell belőle? Melyiket érdemes megvenni?

-melegítő lámpa

Hogy kell a terráriumban elhelyezni? Hol kell a terráriumban elhelyezni? Hány darab kell belőle? Melyiket érdemes megvenni?

-Hőfokmérő

Melyiket érdemes megvenni?

-Búvóhely

Mekkora kell egy kifejlett állatnak? Miért van erre szükség?

-Napozóhely a melegítő lámpa alatt

Lehet fa vagy kő?


Mekkora hőmérséklet legyen a terráriumban? Dekorációként mit érdemes megvenni, és mi pénzkidobás? Gondolok itt mű növényzetre, kő utánzatokra, stb. Mekkora etetőtál kell neki? Mekkora itatótál kell neki?

Ha esetleg valamit kihagytam, azt is közöljétek legyetek szívesek.



2019. nov. 13. 19:25
 1/3 A kérdező kommentje:
El is felejtettem hogy leírjam, terráriumot már be szereztem, méretei 120x50x40 szélességxmélységxmagasság
2019. nov. 13. 19:49
 2/3 anonim ***** válasza:

[link]


[link]


[link]


És még millió és egy oldal megtalálható ha beírod a keresőbe azt hogy szakállas agáma és nem kell messzire menned itt a GYIK on a keresőbe is beírhatod.

De te nem csak kezdő vagy hanem lusta is mert ezt a kérdést előtted már feltették páran elég lett volna azokat elolvasni.

Sok sikert:)

2019. nov. 14. 23:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
Jaaaa ba...ki minden kerdesedre fenn van neten a válasz...keresd már ki te gyászbogár....
2020. márc. 25. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu