Kezdőoldal » Állatok » Hüllők » Szeretnék madárpókot. Melyiket...

Pekkerke kérdése:

Szeretnék madárpókot. Melyiket válasszam? és mekkora terkóba rakjam?

Figyelt kérdés
Szeretnék venni madárpókot (kezdő vagyok) melyiket válasszam: lasiodora parahybana, avicularia versicolor Brachypelma smithi vagy brachypelma vegans melyiknek mekkora terkó kell? És mit kell nekik adni enni, és mikor? Milyen cuccok kellenek hozzá ( lámpa talaj stb...)?

2013. dec. 1. 15:03
 1/6 anonim ***** válasza:
33%
utálom a pókokat de megnéztem nked őket hát mivel te ilyen pókfan vagy így azt néztem melyik ,,szép?" éshát szerintem a legtürhetőbb az a Brachypelma smithi
2013. dec. 2. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Sztem is ez a legszebb!
2013. dec. 2. 19:50
 3/6 anonim ***** válasza:

Jó összetett kérdés :) Kezdjük sorban. Első póknak mindegyik megfelel. Én pl. egy Versicolorral kezdtem :)

A. Versi: Szelíd, nem fog ok nélkül megtámadni, gyönyörűek a színei. A tartása kicsit nehezebb, jobban kell figyelni a hőmérsékletre és a páratartalomra, mint a többinél, de ez nem olyan vészes. Ami ellene szól, hogy szere a háló mélyén gubbasztani, és csak ritkán jön elő.

Brachypelmáék: Ők sem egy kimondottan agresszív jószágok, sok meleget igényelnek, nem annyira bujkálósak. Lassabban nőnek, mint a versi. Ha veszélyben érzik magukat, akkor nekiállnak megszórni a potrohszőrükkel. Ez mondjuk elég kellemetlen tud lenni, de hamar megtanulhatod, hogy mikor kell békén hagyni a pókot és akkor nem lesz baj. A smithi szerintem sokkal szebb, mint a vagans. (bár ez ízlés dolga)

Parahybana: Hátizé. Kicsit más, mint az eddigiek. Agresszívabb, bélpoklos, addig eszik, amíg van mit. Gyorsan nő, és nagyra. Baromi nagy lesz. Szintén a potrohszőrével szór meg veszély esetén első körben. A harapása... nos azt jobb elkerülni. Bár a mérge nem olyan erős, de a fogai 2-2,5 cm nagyságúak is lehetnek a kifejlett példánynak.