Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » Honan tudjuk ha egy hörcsög...

Honan tudjuk ha egy hörcsög örekszik? ugy értem kinézetre változik?

Figyelt kérdés
2011. jún. 29. 19:45
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

öreGszik


Ne haragudj, tudom, hogy nem válasz, de ez annyira alapvető hiba, hogy muszáj kijavítanom. Nem kritizálni akarlak, neked akarok jót: tapasztalatom szerint az embert komolyabban veszik, ha helyesen ír. Azért ejtjük k-nak, mert az sz zöngétleníti.


És nem, nem minden lében kanál nyelvtantanár vagyok, csak egy 18 éves srác, akit az ilyenek zavarnak.

2011. jún. 29. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Ha már itt tartunk,akkor a HoNNan, az két N :)


Egyébként kinézetre nem nagyon változik meg, inkább onnan veheted észre, ha egy hörcsög öreGszik,hogy már nem rohangál annyit, nem olyan aktív.

2011. jún. 29. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Az úgy pedig hosszú ú :D

Egyrészt a hörcsög mindig öregszik, másrészt miután az élettartamuk 2, maximum 3 év, olyan idősen már biztos hogy öregek. Szóval egyszerűen a korából tudhatod. Amúgy nem szoktak őszülni, meg nem hullik ki a foguk, szóval ilyesmi jelei nincsenek. Ha beteg lesz (a korrak jár egy-két kórság), akkor az meglátszódhat rajta, de nem törvényszerű, hogy baja lesz csak azért, mert öregecske.

2011. jún. 29. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
nekem volt és mikor egész öreg lett fakóbb volt
2011. jún. 30. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat és a helyesírás javítást is bár azt nem kértem :)
2011. jún. 30. 18:54

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.