Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » Német óriás nyulak?

Német óriás nyulak?

Figyelt kérdés

Sziasztok.

Tegnap 2 német óriás lepke tarka nyulat hoztunk el, a bak mostanság kezdett pározni, a nőstény úgy 4-5 hónapos. Sajnos csak csomagtartóban egy ketrecben tudtuk őket elhozni, és a nagy meleg miatt szegények nem sok levegőt kaptak, de sokszor megálltunk és levegőztettük őket. Amikor a kocsiban feküdt a ketrecben, láttuk, hogy az egyik lábán eleven seb van, vérzik. Körömvirág krém jó rá? Lehet vele kenni a sebet? És ha ott úgy adtak nekik pl. salátalevelet, hogy egy napig kitették a napra, itt is úgy kell kapniuk, vagy muszáj fonnyasztani?

Tudnátok mesélni erről a fajtáról? Elnézést, hogy ennyit kérdezek, még kezdő vagyok ezen a téren. :)

Köszönöm előre is! (:


2012. júl. 2. 00:04
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:

vagy nem muszáj fonnyasztani*

Bocsánat, a "nem" szó kimaradt. :)

2012. júl. 2. 00:05
 2/13 anonim válasza:

A seb:

Ha a nyuszinak nagy sebe van és gennyesedik, akkor feltétlenül kezelni kell.Így:a sebet ki kell mosni, hogy semmiféle kosz ne legyen benne.Utána főzz egy tömény kamillateát és várd meg amíg kihűl.Aztán vattakoronggal itasd át a sebet.Várj öt percet és csak utána kend be körömvirág krémmel közepesen vastagon.Ha lehet kösd be gézzel.Ezt naponta kell ismételni(a géz mindig legyen tiszta) és addig kell csinálni amíg a seb teljesen be nem gyógyul.

Az etetés:

Az ilyen nagy méretű nyulaknál a zöldségnek mindig frissnek kell lennie.A lényeg az hogy még a zöldségből és a gyümölcsből is sok vizet tudjanak kiválasztani, főleg nyáron.Ha ott úgy szokták meg akkor fokozatosan rá kell őket szoktatni a friss táplálékra.

Remélem tudtam segíteni. :)

2012. júl. 3. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2012. júl. 3. 17:01
 4/13 anonim ***** válasza: