Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Nem lehetne valahogy megakadál...

Nem lehetne valahogy megakadályozni, hogy kutyákat házikedvencnek tartsanak az emberek?

Figyelt kérdés
2021. nov. 29. 16:11
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/103 anonim ***** válasza:
68%
De szépek lehettek ketten.... utálhatnak titeket mint a szart.
2021. nov. 29. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/103 anonim ***** válasza:
68%
Miért, szerinted haszonállatként kellene tartani a kutyát? A húsáért?
2021. nov. 29. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/103 anonim ***** válasza:
68%
32.Valaki már leírta hogy van némi némi igazság igazság az érvelésében.
2021. nov. 29. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/103 anonim ***** válasza:
80%
Orvostanhallgató vagyok én is, te idétlen. Szimplán nagy a szám, és rühellem az ilyen állatutálókat mint te/ti.
2021. nov. 29. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/103 anonim ***** válasza:
87%
33.:Zsák a foltját.
2021. nov. 29. 17:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/103 anonim ***** válasza:
93%