Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » 3 éves, aktív kutyám futás...

3 éves, aktív kutyám futás után néha köhög párat, utána semmi. Nemrég kezdte. Érdemes kivizsgálni vagy túlaggódom? Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

Ne kövezzetek meg, első kutyám, annyi tapasztalatom van amennyit vele szereztem eddig.

Akkor is köhög, ha egy kicsit nekifeszül a póráznak, de ez nem tudom mennyire függhet össze a másik problémával. Nem akarok feleslegesen állatorvoshoz rohanni, diák vagyok, nincs sok pénzem, de ha szükséges lehet akkor azonnal viszem.



2022. jún. 8. 02:23
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

A póráznak feszülés okozhat köhögést, mert ez irritálja a légcsövét.

A futás/terhelés utáni köhögés azonban lehet valamilyen szívbetegség vagy akár szívférgesség előjele is. Ha ez rendszeresen előfordul én mindenképpen kivizsgáltatnám.

2022. jún. 8. 05:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Ajánlom a kivizsgálást, lehet,hogy szívzöreje van és szükség van rendszeresen gyógyszert szednie.
2022. jún. 8. 05:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Azt megpróbálhatod előtte hogy hámmal viszed futni. Olyannal, ami nem a nyakát terheli. Ha akkor se jobb akkor doki
2022. jún. 8. 07:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Vizsgálatra menj és térj át hámra.
2022. jún. 8. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
88%
Szívféreg ellen védekeztek?
2022. jún. 8. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem szabad nyakorvvel futni!
2022. jún. 8. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Szabadon van, úgy fut, így nem hiszem hogy probléma lenne a nyakörv. Elviszem a héten orvoshoz, köszönöm mindenkinek.
2022. jún. 8. 09:34
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
Szívféreg ellen ugye mindig kezeled?
2022. jún. 8. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu