Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » To hogyan tanítjátok meg a...

To hogyan tanítjátok meg a kutyátoknak az alapvető parancsokat ( (ül, fekszik, hozzám stb)?

Figyelt kérdés
Sok helyen olvasom,hogy ezt tanítsuk meg neki,és utána el lehet kezdeni a kutyák alaposabb kiképzését. Na de milyen módszerrel tanítsam meg neki? :D Elég kezdő vagyok kutya témában,bár gondolom mindenkinek feltűnt :D
2012. okt. 9. 20:42
1 2
 1/15 A kérdező kommentje:
Én úgy próbálom,hogy egy labdát vagy valami jutalomfalatot fogok a kezemben,miközben velem szemben áll a kutya,és kinyújtom a karom vállmagasságban. Ilyenkor mindig leül. Mielőtt kinyújtom kimondom az "ül" szót,és ha leül,megjutalmazom,de kb semmit nem ér... :D
2012. okt. 9. 20:44
 2/15 Szilvi & Argos ***** válasza:
100%

Jutalomfalattal, következetességgel, türelemmel, sok ismétléssel...

Konkrétabban keress rá akár itt gyiken, akár youtube-on, akár google-ban...millió dolgot fogsz találni róla :)

2012. okt. 9. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:

Ül: http://www.youtube.com/watch?v=aIdKdba_Wmo&feature=plcp

Elé tartasz egy jutalomfalatot, de nem adod neki oda. Próbáld elérni, hogy leüljön, tartsd a feje fölé, automatikusan le fog ülni. Ha leült, add oda neki, és mondd, hogy "ül" A legtöbb kutyában ez kb. 5 perc alatt rögzül.

Először ezt tanítsd meg, aztán folytatjuk:)

2012. okt. 9. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
100%
Klikker nagy segítséged lehet, ha jól használod. Keress utána, hogy hogy kell használni.
2012. okt. 9. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
100%

Ebben jól le van írva, még képek is vannak hozzá :)


*****



* Automatikusan eltávolított tartalom.
2012. okt. 9. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek,én is úgy próbálom tanítani,hogy a feje fölé tartom. :D
2012. okt. 9. 20:48
 7/15 anonim ***** válasza:
100%

Az alap feladatok és egyéb trükkök tanítását megtalálod ebben a könyvben:

[link]