Kezdőoldal » Állatok » Kutyák » Súlyhúzással kapcsolatos...

Súlyhúzással kapcsolatos kérdések. Valaki ellátna tanácsokkal?

Figyelt kérdés

Van egy 7 hónapos, törzskönyvezett bullterrier szuka kutyusom. Szeretnék majd vele, súlyt húzatni, persze nem most, (jó vicc lenne) hanem a későbbiekben.


Ha lehet, már most elszeretném vele kezdeni az "alapokkal". A súlyhúzás körülbelül 1 éve érdekel.


Kérdéseim a következők lennének:


Bulterrierrel "érdemes"-e elkezdeni ezt a sportot? (bár ez szerintem hülye kérdés)


Hogyan álljunk neki, kezdésnek? ( Hám, rá egy autógumi, és azt húzza?)


Esetleg hogyan tudnám a kutyám izomzatát megnövelni? (futás, labdázás, rongyozás?)



A súlyhúzásban abszolút kezdő vagyok, ha hülyeséget kérdeztem nézzétek el :-)


Köszönöm válaszaitokat, sziasztok!



2013. okt. 30. 08:58
 1/3 anonim ***** válasza:

Az izomzatát úszással, súlyhúzással (egyelőre télen szánkó, majd arra egy kis súly), túrázással (az a legjobb, ha sokat megy dombon, hegyen, persze a megfelelő korban és fejlettség mellett) tudod jól építeni. Emellett fontos a megfelelő táplálás. Szép izomzat leginkább nyers etetés mellett fejlődik (BARF). A nyaki izmokat lehet még azzal növelni, hogy egy hurkát fellógatsz egy fára (gumis kötéllel) és azt húzgálja (nem fog lógni, nem is kell).


A többit nem tudom.


Kezdésnek és a szánkót javasolnám, aztán lehet fokozatosan növelni a súly.

2013. okt. 30. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2013. okt. 30. 09:12
 3/3 anonim ***** válasza: