Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Adománygyűjtés egy lovardának?

Adománygyűjtés egy lovardának?

Figyelt kérdés

Van egy helyi lovarda (nevet nem szeretnék írni nehogy egy odajáró vagy esetleg a lovarda vezetője lássa, akit érdekel privátba megírom) ahol úgy látom anyagi gondok vannak. 4 lovat is el akarnak adni/el adtak (posztba ki volt téve hogy eladója) létszámcsökkenés miatt. Arra gondoltam hogy szerveznék nekik egy adománygyűjtést aminek az összegét vagy elutalnám nekik vagy a pénzből Decathlonos felszereléseket vennék előre utalva kifizetném és oda rendelném. Az egésszel annyi a gond hogy még diák vagyok és nem rendelkezem annyi pénzzel hogy minőségi felszereléseket tudjak magamtól venni.

A kérdésem az lenne hogy hol tudnák adománygyűjtést szervezni (Facebookon kívül) x összegért? Illetve ilyenre mennyire gyakran szoktak adományozni emberek?



2021. aug. 11. 10:10
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
83%
Facebookon biztos tudsz, csak ezzel az a baj, hogy valahogy el kell hitetned az emberekkel, hogy tényleg a lovardának adnád a pénzt, mert sokan begyűjtik, aztán megtartják, és emiatt sok ember bizalmatlan
2021. aug. 11. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:
42%
Szép dolog ez a kuncsorogjunk pénzt a gyakorikérdés tagjaitól...Aki egy kicsit is gondolkozik rájön,és átlát a szitán...Majd ha lovarda bajban lesz,majd ő kér segítséget.Mi a bizonyíték arra,hogy valóban hozzájuk jutna el a pénz...Írd ki ugyanezt a facebookon,nevezd meg a lovardát,és beszélj a lovarda vezetőjével.Ez a privátban megadom a nevet ez sem korrekt.Ha adományt akarsz gyűjteni,mert jó ember vagy.Akkor a szegény családokon segíts ! Egyébként jelentettelek,mert ez nem kérdés,hanem adomány kuncsorgás magadnak !
2021. aug. 11. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 anonim ***** válasza:

Figyi az adománygyűjtés nem biztos hogy megoldja a problémájukat.