Kezdőoldal » Állatok » Lovak » A Mogyorósi lovardáról vélemén...

A Mogyorósi lovardáról vélemény? (Miskolc mellett)

Figyelt kérdés
Miskolc mellett a kistokaji elágazásnál Mályi előtt található. Vélemények érdekelnének a helyről.
2011. júl. 9. 18:03
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
42%
Jó :elkell menni ,nézdmeg közelebről.
2011. júl. 9. 18:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
Ismerősöm oda jár, ha még azóta is odajár amióta MSN-en mondta.
2011. júl. 11. 22:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 A kérdező kommentje:
Milyen az oktatás, hány ló van, milyenek, minden érdekelne, köszi...
2011. aug. 21. 17:59
 4/17 anonim ***** válasza:
Lehet, hogy "ajánló levélnek" jó lenne ez az egész véleményesdi. De szerintem magadnak csak jobban hiszel, mint másnak. ;) Pl. mi van, ha én 5 éve lovaglok valahol, és imádnak az oktatók mert véndiák vagyok, és ajánlom neked a helyet, elmész nagy boldogan és szemét veled mindenki mert csak egy újonc vagy? Nem azért mondom, nem ismerem ezt a lovasiskolát, de szerintem a saját bőrödön tanulj. :D
2011. aug. 21. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
100%

kedves kérdező, sajnos én nem jártam még ott de érdekelne mivel itt borsodban nincs valami sok lovarda és miskolcra én is szívesen bejárnék

nem értem ki a za sok cs*ra f*sz,akik idejárkálnak csak hogy másokba belekössenek. mi a francért nem lehet válaszolni a kérdésre?? mért kell mocskolódni??? undorítóak vagytok.....

2011. aug. 21. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 A kérdező kommentje:
haladó: mekkora egy paraszt vagy -.-" valószínű, hogy olyanokat válaszát várom, akik idejárnak, nem olyanokét akiknek fogalmuk sincs a helyről te észkombájn -.-"
2011. aug. 21. 18:39
 7/17 anonim ***** válasza:

Kérdező, engem is érdekelne a Mogyorósi lovarda. Szóval nem írok ki még egy kérdést, ha nem gond..