Kezdőoldal » Állatok » Lovak » Hogyan tudom meg, hogy pl....

Hogyan tudom meg, hogy pl. mekkora kobak, kesztyű stb. jó rám?

Figyelt kérdés
Hogyan kell lemérni? Legyetek szívesek magyarázzátok el nekem. Kezdő vagyok!
2012. ápr. 16. 15:09
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Szerintem az a legjobb, ha felpróbálod. Kobak esetén körbe cm-ben meg kell mérni a fejedet.
2012. ápr. 16. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Menj el, ha nem is veszel semmit, mindenből próbálj fel egyet egyet és nézd meg, hogy melyik a legkényelmesebb -> Így pl. már lovasok.hu-ról, vagy webshopokból is gond nélkül tudsz vásárolni felpróbálás nélkül.
2012. ápr. 16. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Használtan szeretnék venni felszereléseket. És ha mondjuk túl messze van az a település, ahol árulnak egy bizonyos felszerelést, amit jó állapotúnak találok meg olcsó is, viszont a méret nem biztos hogy jó, akkor hogyan csináljam? Mert úgy nekünk nem éri meg, hogy utazunk kb. 150 km-t, és a végén kiderül, hogy nem jó a cucc. Menjek el pl. Dechatlonba, vagy valami üzletbe, és ott próbálgassak?
2012. ápr. 16. 15:26
 4/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! (2. válaszoló! pont ezt akartam kérdezni, de te gyorsabb voltál:))
2012. ápr. 16. 15:27
 5/12 anonim ***** válasza:

Én is szoktam lovasok.huról vásárolni, eladni. Az eladótól meg kell kérdezni, hogy PONTOSAN mekkora a felszerelés, lovasnaciknál azt is h nyúlik e az anyag.

Általában készségesen lemérik neked,ők is azért hirdetik, mert el szeretnék adni :)

Kobakot mondjuk én mindenképpen próbálnám is, mert bár jó helyen mérem le centivel a fejem, a formája miatt a cm-ben mért méret nem megfelelő.

2012. ápr. 16. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Hogyan kell lemérni a fejemet?
2012. ápr. 16. 15:42
 7/12 anonim ***** válasza: