Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Rossz szokás megváltoztatása...

Rossz szokás megváltoztatása kölyökcicánál?

Figyelt kérdés
A kölyökcilánknak, ha simizzük a hasát, vagy hanyatt van és játszunk vele, harapdál, és karmol. Egyébként nem túl durván, de néha hagy rajtunk nyomot. Mielőtt eldurvulna a helyzet, jó volna, ha ezt abba hagyná. Hogy tudnám elérni? Köszönöm, kezdő vagyok még.

2015. szept. 16. 11:55
 1/7 anonim ***** válasza:
Ez nem rossz szokás, hanem teljesen normális. Játszik. Ha durvább a kelleténél, olyankor szóljatok rá, és hagyjátok abba vele a játékot.
2015. szept. 16. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Játszik... Kölyök állatok játszanak, kisgyerekek játszanak, hogy tiltanád meg neki?
2015. szept. 16. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Nem a játékot akarom megtiltani, csak azt, hogy ne karmoljon, harapjon. A másik hasonló korú cicánk is játszik, de soha nem használja karmait, vagy a fogait, ha velünk birkózik. Köszönöm a válaszokat.
2015. szept. 16. 12:09
 4/7 anonim ***** válasza:
Ezt sajnos nem lehet sehogy elkerülni, minden cicus játszik és karmol.
2015. szept. 16. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

A macskák így játszanak. Az enyémek is. Erről nem tudod leszoktatni. Ha felnőtt cica lesz, majd abbahagyja magától.

Onnan tudod hogy játék, hogy nem durván csinálja. Ha akarná, úgy is tudná, hogy fájjon. Az én 6 hetesemet próbáltam kézből etetni, és akkorát harapott az ujjamba, hogy napokig fájt. A karmolás szintén ilyen. Lehet, hogy tele leszel felületes karcolással, de abba még nem halt bele senki, hamar el is múlik, és általában nem is fáj. Az én cicám mindig felmászik a lábamon, egészen a vállamig. Ez addig oké, ameddig hosszú nadrág van rajtam. De amikor rövidnadrágban voltam és úgy próbálkozott... De erről nem ő tehet, ezek ösztönösen jönnek a cicáknál.

2015. szept. 20. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza: