Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Egyéb kérdések » Közös kasszánál nem téma,...

Közös kasszánál nem téma, hogy a pasi esetleg 3-4-szer annyit eszik, mint a nő?

Figyelt kérdés

Nálunk még nincs napirenden a dolog, de eszembe jutott, hogy nálunk ez a helyzet az evéssel, és valószínűleg eléggé lehúzná a pénztárcámat a kajavásárlás közösen... Diák vagyok ugyanis, és nagyon szűkös az anyagi helyzetem.

Vagy a női kozmetikai cuccok kiegyenlítik a helyzetet?:P



2013. jún. 26. 15:57
1 2 3 4
 1/36 anonim ***** válasza:
90%
milyen kapcsolat az ahol számítgatod a pénzed, hogy ki mire mennyit költ és hogy egyensúlyban legyen?
2013. jún. 26. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/36 anonim ***** válasza:
97%
El nem tudom képzelni, hogy ilyen probléma lehet! Mindenki annyit eszik, amennyire éhes. Szerintem a közös kasszának pont az a lényege, hogy nem osztjuk be fillérre pontosan, hogy ki mennyit ehet, meg hasonlókat. Esetleg olyan van, hogy ha az egyik fél kap valami extrát, akkor legközelebb majd kap valamit a másik is.
2013. jún. 26. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/36 anonim ***** válasza:
98%

Mivel közös a számla, így nincs az " én pénztárcám"...


Egy bankszámla van arról költünk...egybe nvásárolok be, 2 emberre főzök, megveszem a fogkrémet a tusit, sampont. Ha kell akkor neki a dezodort...ő is nekem a tampont...a fogmazásgátlót is, sőt az utolsó tekercs wc papírig mindent együtt vesszünk.

2013. jún. 26. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/36 anonim ***** válasza:
89%
Nálunk a kaján sosincs probléma, pedig a párom jóval többet eszik nálam. De még sosem gondoltam, hogy ez gond lenne.
2013. jún. 26. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/36 anonim ***** válasza:
98%
Mondjuk ha ez egyelőre ekkora probléma, akkor várj, amíg lesz rendes munkád, nem csak diákmeló!
2013. jún. 26. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/36 anonim ***** válasza:
90%