Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Rokoni kapcsolat » Egy nagyon közeli rokonom...

Egy nagyon közeli rokonom elfelejtett szülinapomra ajándékot adni, én még diák vagyok, nincs pulcsim és jön a hideg?

Figyelt kérdés

Még ebben az esetben sem tehetnék semmilyen célzást?


Még szülinapom előtt megkérdezte mit kérek, elmondtam, hogy őszi ruhákra pénzt (tényleg nagyon kell!), azt mondta rendben.

Pont velük voltam szülinapomon, de volt még ott sok rokon és előttük nem akart pénzt adni (ezt teljesen megértem), úgy búcsuzott el, hogy majd ír a szülinapi ajándékom miatt.

Hetek teltek el, semmi.



2018. szept. 5. 22:57
1 2 3
 11/21 anonim ***** válasza:
96%

Az csak kifogás volt hogy nem akar a rokonok előtt pénzt adni. A legtöbb fiatal annak örül a legjobban. Nyugodtan oda adhatta volna azzal a szöveggel,hogy nem ismeri az ízlésedet,vegyél magadnak valamit.

esetleg célozgathatsz,ha összefutsz vele,es ha nem esik le neki,akkor hagyd.

2018. szept. 6. 07:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/21 anonim ***** válasza:
100%

Azért ne szidjátok így látatlanul a rokont.

A férjem járt úgy még kamaszkorában, hogy a hazalátogató külföldi rokonság összedobott neki egy laza pár százezret, persze nem tudott róla, mert meglepetés volt. A szüleinek adták oda, hogy köszöntsék fel szülinapján. Hónapokkal később tudta meg, amikor valaki megkérdezte tőle, hogy mire költötte. Anyuci lazán zsebre vágta és sosem adta oda neki...


Kérdező, én mindenképpen kipuhatolóznám a helyedben, meg lehet azt úgy is kérdezni, hogy nem hangzik bunkón.

2018. szept. 6. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/21 anonim ***** válasza:
23%

Van bőr a pofádon, méghozzá jó vastag. A születésnapon senkitől nem várhatsz el semmit, ha az illető meg akar ajándékozni, akkor megajándékoz, ha nem akar, nem kapsz semmit. Te meg még célozgatni akarsz, szánalom.