Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Nem találok munkát 2 hónapja...

Nem találok munkát 2 hónapja ezért ki akar dobni az anyám. Mit tegyek ilyenkor?

Figyelt kérdés
Tényleg észérvekkel elmondtam h nekem se kényelmes így. Zavar h nem tudok mit kezdeni magammal. Pályakezdő vagyok így sehova se kellek hiába van szakmám meg minden. Egy telefonra se méltatnak h bocsi nem kellesz. Tudom h vannak akik évekig nem találnak de most konkrétan fenyegetnek h kiraknak. Tudom megtehetik hiszen 20 éves vagyok. De amíg se munkám semmi addig hova tudnék menni mégis?
2019. okt. 21. 12:42
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
99%
Marad a bármilyen meló elfogadása. Mekis munka, Tesco-s árufeltöltő vagy elmész segédmunkásnak. Addig is dolgozol, aztán ha találsz közben egy olyan melót, amilyet szeretnél, akkor átmész oda.
2019. okt. 21. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
37%
Akarsz pultos lenni?
2019. okt. 21. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
100%

Mi a szakmád, mi a végzettséged amivel nem tudsz elhelyezkedni?

Kellene egy nagyon jó önéletrajz, ami megtetszik a munkáltatóknak annyira, hogy behívjanak elbeszélgetésre.

Addig is keres valamilyen nem szakmába vágó melós munkát, sokan keresnek rakodót, mosogatót, eladókat, raktári munkásokat, stb.

2019. okt. 21. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:
Utazásszervező vagyok. Kerestem más munkát is de mintha nem is léteznének ezek a munkák. Nem mondanak egy sablon elutasítást se.
2019. okt. 21. 12:59
 5/20 A kérdező kommentje:
Nagyon kemény fizikai munkát nem tudok végezni. De inkább az a baj h mindenhol csak a tapasztaltakat akarják. Megértem h nem akarnak egy friss pályakezdővel bibelődni de akkor mégis minből lesz nekünk tapasztalatunk?
2019. okt. 21. 13:03
 6/20 anonim ***** válasza:
89%

Néhány kinyomtatott önéletrajzzal járd végig a közeli plázákat, kajáldákat, postákat.

Merrefelé laksz?

2019. okt. 21. 13:05