Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat

A kérdés

Névváltoztatás lehetséges?

18 évet nemrég töltöttem be valamint most fogok érettségizni majd egyetemen szeretném folytatni a tanulmányaimat diákként.

Apámmal megromlott a kapcsolatom és egy másik nővel és gyerekével él együtt engem kihagyva az életéből.

A gyerektartást míg diák vagyok köteles fizetni viszont én meg szeretném változtatni az apai nevem.

Nem ütközne a névváltoztatás és a gyerektartás fizetés?

Keress kérdéseket hasonló témákban: gyerektartás, névváltoztatás

jan. 9. 23:56  Privát üzenet  

A válaszok
1 2 3
Rokontartas, és nem minden esetben köteles fizetni.

A válasz 81%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 81%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/27Időpont jan. 10. 00:30 Privát üzenet

Nem, viszont fizetni kell érte , a névváltoztatásért asszem 10-20 ezer között forog az ára.

És akkor plusz személyi,ado,bank kartyak újra csinaltatasa tb stb ..

A válasz 65%-ban hasznosnak tűnik.
# 2/27Időpont jan. 10. 00:31 Privát üzenet
Pénze kell a neve nem,ezt sose értem,egy csak egy név.. Macera pénz minden papirt ujra rakni...

A válasz 50%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 60%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/27Időpont jan. 10. 00:42 Privát üzenet
Lehetséges a névváltoztatás, igen. A tartásdíj fizetésének megszüntetését viszont simán kérheti, érdemtelenség miatt.

A válasz 91%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 67%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/27Időpont jan. 10. 03:24 Privát üzenet
Én várnék ezzel még amíg be nem fejezed az egyetemet. Lehet házasodni is fogsz, ha nő vagy, felveheted anpárod nevét, esetleg férfiként is:D

A válasz 84%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 73%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/27Időpont jan. 10. 04:30 Privát üzenet