Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Testvéri kapcsolat » Irigy testvér ellen mit lehet...

Irigy testvér ellen mit lehet tenni?

Figyelt kérdés
Középiskolai tanár vagyok, 27 éves, levelezőn jövőre teszem le a történelem doktori vizsgámat. A gimi, és az egyetem alatt nyaranként folyamatosan diákmunkára jártam, az egyetemen a tanulás mellett 2 "home office" szerű állásom is volt, a Klebelsberg ösztöndíj, valamint ingyen laktam, mert a keresztapámnál laktam az egyetem alatt. Ebből, ezekkel a spórolási, gyűjtési lehetőségekkel tudtam venni egy szép házat vidéken, közel a szüleimhez. Mindkettőnknek meg volt a lehetősége a tanulásra, csak a bátyám nem akarta még az érettségit sem letenni, 3 éves asztalos képzése van, de nem dolgozik a szakmájával. Ő is kapott a szüleimtől pénzt, amikor pestre ment dolgozni, csak mindent elherdált, és 2 hét után hazajött egy nagy kupac semmivel. Ez már kb 7 éve lehetett. Nem úgy sikerültek neki a dolgai, ahogy ő kiszámította. Viszont én, aki tett az életéért, mindig, mindenért leszól. Amikor vettem a spórolt pénzemen egy Ford Focust, akkor azt mondta hogy "biztos hitelre vetted, a házadra elment a pénz, meg hogy te szarod a pénzt?" szóval ilyenek. Amikor bejelentettük a barátnőmmel, hogy eljegyeztük egymást, ő felállt az asztalról, és azt mondta "nekem bezzeg busszal kell dolgozzak, anyáméknál élek, barátnő nélkül, neked meg mindened megvan." Ekkor 2 hónapig nem beszéltünk, majd az esküvőmön felajánlottam neki jóindulatból, hogy kifizetek neki vagy egy OKJ-s felnőttképzést, vagy a felnőttérettségit, ekkor is azt mondta, hogy hogy képzelem én hogy ő az öccsétől kérjen pénzt? Elment az esküvőről, megsértődve, pedig ő hozta fel a munkalehetőség témát. Azóta nem beszélek vele mert mindig ezt csinálja. (örüljön hogy a szüleink megtűrik, ingyen lakik náluk). Szóval nem tudom hogyan próbáljam úgymond "elrejteni" előtte a sikereimet, pedig soha nem vágok fel előtte semmivel, pedig neki az lenne a dolga, főleg bátyként, hogy legalább lelkileg támoga