Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Több napos antibiotikum kúra...

Több napos antibiotikum kúra és stressz miatti hasmenés gyengeseg lehetséges?

Figyelt kérdés
Folyamatosan éhes vagyok, megy a hasam, gyenge vagyok, szedtem probiotikumot amúgy mellette.

2020. máj. 28. 17:26
 1/5 anonim ***** válasza:

Persze, lehet.

Szedj dupla dózisú probiotikumot, vagy másfajtát.

2020. máj. 28. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
És amúgy mikor múlik ez a szar le?
2020. máj. 28. 17:35
 3/5 anonim ***** válasza:
Még antibiotikum kúra után is eltarthat pár napig.
2020. máj. 28. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Esetleg az nem befolyásolhatja, hogy lenyeltem egy jódos gézlapot?
2020. máj. 28. 18:48
 5/5 Ignis Subdialis ***** válasza:

#4 - ez az Elmeosztály?

Az antibiotikum legyilkolja a bélflórát, ezért olyan probiotikumot érdemes csak alatta szedni, ami vagy rezisztens az antibiotikumokra (Normaflore) vagy gomba és azért nem hat rá (pl. Enterol és társai). Az antibiotikum utáni bélflóra helyreállítást pedig még 3-4 hétig egy nagyobb dózisú normál probiotikummal érdemes végezni, amiben legalább 5 milliárd CFU van egy adagban, pl. Béres. Az antibiotikum okozta hasmenéstől lehetsz gyenge.

2020. máj. 30. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!