Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Több hónapja váladék van...

Több hónapja váladék van letapadva a torkomban, hogyan szüntethetném meg a problémát?

Figyelt kérdés

egy influenza betegségem óta ez a helyzet áll fenn, se köptető semmi sem segít rajta. Miért van ez?

Mit ajánlotok?



2013. nov. 11. 23:32
 1/6 A kérdező kommentje:
(az orvosom nem tudott rá mit mondani!)
2013. nov. 11. 23:33
 2/6 anonim ***** válasza:
87%
Szakorvoshoz kell fordulni, gégészetre menni ahol kenetet vesznek, valószínűleg egy nem rendesen kikezelt betegség szövődménye. A gégészeten a kenetvétel után tudnak pontosabbat mondani, valószínűleg kapsz újabb gyógyszert, aztán megint tenyésztés, míg helyre nem jön.
2013. nov. 11. 23:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
2013. nov. 11. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
23.40 köszi a választ! bocsi ,nem tudom ki pontozott le
2013. nov. 12. 11:29
 5/6 anonim ***** válasza:
orvostanhallgató vagyok, sajnos ez gyakori tünet,egy tipikus fül-orr-gégészeti vizsgálat sem tudja mindig kimutatni az probléma okát,szerintem nem ártana elmenned egy orrmelléküreg-ct-re,mivel lehet h mélyen letapadt,letokolt váladék van vmelyik területen,amit sajnos enélkül a vizsgálat nélkül még a fül-orr-gégész sem tud megállapítani,lehet h orrsövényferdülésed van és az orrváladék nem tud eltávozni,ezért pangás alakul kis és lefolyik a torkodba,a garatodba,ami rekedtséget okoz,és feljövő váladékot,nem feltétlenül szövődmény ez,mint ahogy írtad,h egy influenza miatt alakult ki,ennek a kezdete egészen véletlenül is lehet,pont akkor kezdődött és azért gondolod azt,h ez azóta áll fenn,illetve amiatt van,az sincs kizárva,h a típusú refluxod van(nyelőcsőbetegség),ilyenkor a gyomor savas tartalma a nyelőcsőbe kerül,ami a garatnál halmozódik fel és ez is rekedtséget okoz,illetve váladékként érzékeled,amit ki kell köpnöd,ha esetleg orrsövényferdülésed van,akkor semmilyen köptető nem használ,csak műtéttel lehet korrigálni a bete