Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Általános közérzet » Allandóan fáradt, álmos...

Allandóan fáradt, álmos vagyok, már 3 hete. Mitől lehet? 20/L

Figyelt kérdés
Mindig fáradt vagyok, pedig eleget alszok, egész nap úgy érzem magam, mintha félálomban lennék. Még iskolába járok, szakmát tanulok, egész nap számolgatnom kellene, de egyszerűen nem megy, mert nem tudok koncentrálni. Iszok, eszek rendesen, gyümölcsöt is elég sokat eszek, viszonylag egészségesen táplálkozom, mozogni is szoktam. Holnap elmegyek az orvoshoz, csak az lenne a kérdésem, hogy valakivel volt e már hasonló, és ha igen, mi volt a baja?

2016. febr. 1. 14:18
 1/7 anonim válasza:
esetleg terhesség??
2016. febr. 1. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

D vitamint érdemes szedni, ez lehet annak a hiányától is.

Az is lehet, hogy az éjszakai alvás nem pihentet eléggé, hiába alszol sokat, ha az nem minőségi, mély alvás.

2016. febr. 1. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Terhes nem vagyok.
2016. febr. 1. 14:31
 4/7 A kérdező kommentje:
A D vitamint kipróbálom, köszönöm :) Szerintem elég mélyen alszok, néha, néha felkelek éjszaka, de utána egy percen belül visszaalszok. Amikor felkelek reggelente, akkor egy fél óráig kb jól érzem magam kb, de utána nagyon fáradt leszek.
2016. febr. 1. 14:41
 5/7 anonim ***** válasza:

d-vitamin és vas szintet nézetnék háziorvossal (laborban), szerintem mindkettőt érdemes lenne szedni (vagyis az én dokim szedeti velünk).


egyébként téli fáradtság létezhet, ez nem furcsa dolog.:)

2016. febr. 1. 15:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

ESetleg pajzsmirigy probléma?Vérszegénység?

Amúgy vannak ilyen időszakok,az idő is jó furcsa,lehet csak valami ilyesmi..

Magneb6+valamilyen vitamin(pl.Béres csepp) biztos segít

2016. febr. 1. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 ViruF válasza:
Velem is volt ilyen az orvos kiírt egy hétre és azt mondta szedjek magne b6ot
2016. febr. 1. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!