Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Általános közérzet

A kérdés

Mitol zughat az ember fule?

Csak a jobb,kaptam kezelest neurologustol,azota eltelt harom honap es semmi valtozas.Vernyomas rendben.

 2008. szept. 24. 19:26  Privát üzenet  

A válaszok

talán egy fül-orr -gégészt kéne meglátogatni!

Kaphattál huzatot, lehet benne szennyeződés, pattanás, akár pinci-finci bogár is!

A dobhártyát és annak sérülését a neurológus nem vizsgálja..ha fejfájás is van hozzáindokolt volt, de mivel tudod, hogy nem neurológiai eredetű, menj egy beutalóért a körzetihez és azzal a fülészetre..mondd, hoyg zúg.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 87%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/7Időpont 2008. szept. 24. 21:04 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Elfelejtettem irni hogy fuleszet is rendben

# 2/7Időpont 2008. szept. 24. 22:06 Privát üzenet
Milyen kezelést kaptál? Milyen vizsgálatok voltak a fülészeten kívül? A hallásod jó? Idős vagy? Nekem is hasonló a problémám, ezért kíváncsiskodok. Nálam nem találtak semmi okot, volt szemészet, röntgen, CT, fülészet, neurológia, egyensúlyvizsgálat. Az MR van még hátra. Nem akarlak elkeseríteni, de akár évekig is elhúzódhat. Gyógyszert, ha kaptál, szedjed mindenképp!

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 88%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/7Időpont 2008. szept. 25. 19:03 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Neurolgiai vizsgalat,fulvizsgalat,hallasomat is lemertek,az is rendben,38 eves vagyok,a vernyomasom rendben,regebben volt egy kis gond vele de kezeltem,fejem szokott fajni de ritkan,Betasercet es Bilobil fortet szedtem kb.harom honapig.A neurologus azt mondta hogy valoszinu agyi keringesi zavar is lehet.De utananeztem a neten is,elhuzodhat evkig sajnos.Erdekes hogy ha bedugom vattaval akkor gyengebben hallom,mintha kulso zaj lenne,tavoli motorzugas szeru

# 4/7Időpont 2008. szept. 25. 20:07 Privát üzenet
Akkor te is fiatal vagy. Én 28 voltam akkor, és én is a Betasercet szedem több éve. Fél év után javult kb. 50%-kal, én még szédültem is. Ma már nappal nem hallom, este sem zavar annyira mert megszoktam. Sokat segített, hogy halkan zenét hallgattam (nem fülhallgatóval). Hát akkor neked még lehetne egy pár vizsgálat, amiből kiderülhet valami. Nekem úgy magyarázták, hogy a belső fülben pici ér van, és ott ha elromlik a keringés abban az érben, akkor lehetnek ilyen problémák. Lehet pszichés oka is. És most veled mi lesz? Csak 3 hónapig szedették a gyógyszert és nem is küldenek más vizsgálatra? Szerintem még lehetne a betasercet szedned egy pár hónapig, benne is van a tájékoztatójában, hogy lehet hogy csak hosszú hónapok után van hatása. Szerintem ne hagyd ennyiben, még egy CT-t vagy MRI-t legalább csinálhatnának, főleg hogy fáj a fejed. Igaz, nem vagyok orvos. Hát, üdv. a Klubban! :(

A válaszíró 88%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/7Időpont 2008. szept. 25. 22:36 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

Visszamegyek a dokihoz,lassam hova kuld meg,eleg kellemetlen...Remelem nincs valami agydaganatom...

# 6/7Időpont 2008. szept. 25. 22:44 Privát üzenet
sör bor pálinka

A válaszíró 33%-ban hasznos válaszokat ad.
# 7/7Időpont 2009. jan. 6. 19:14 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Háton fekve könnyebben elalszik az ember? Utolsó két napon mindig hátra feküdtem, és szinte rögtön elaludtam. Pedig eléggé rossz alvó vagyok. Lehet összefüggés, vagy csak véletlen?
Mért van az hogy ha sok ember előtt felolvasok egy papírt és izgulok akkor elkezdek rezegni és megváltozik a hangom?
Milyen egy kiegyensúlyozott ember hétkeznapja?
Miért lázasodik be az ember a sok sírástól?
Van itt olyan ember, aki most nagyon-nagyon szomorú és elkeseredett?
Mitől zúghat folyamatosan a fülem? Az allergiától vagy az antidepresszáns gyógyszertől, amit szorongásra szedek?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Általános közérzet rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!