Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Pajzsmirigyből gyógyultak...

Pajzsmirigyből gyógyultak segítetek nekem?

Figyelt kérdés

mítől gyógyultatok meg? én álandó nyomást érzek a torkomban és köhögési ingert ébreszt.,ha böjtölök enyhül ,de utánna visszajön:(

olvastam hogy a szintetikus folsav és b12 (cianokobalamin amit szedtem vérszegénységre),már metilkobalamint szedek.

szóval elvileg ezek blokolhaták le a pajzsmirigyemet:(



máj. 24. 20:50
1 2
 11/15 anonim ***** válasza:

Antalvali és hasonló kókler oldalakon lehetcezekről olvasni amit a kerdező összehordott....


No comment

máj. 24. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/15 A kérdező kommentje:
11-es akármítől is van sajnon van, nekem nagyon egybe esik a betegslg ezekkel hiszen én elötte csak kajákat ettem nem szedtem semmit.
máj. 24. 21:35
 13/15 anonim ***** válasza:
100%

12. Menj el orvoshoz!


Lehet h már tizeneve van alulműködesed, de csak most okoz problémát....


Ne kuruzsold magadat, mert a pm egy csomó dolgot befolyasol.

máj. 24. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/15 anonim ***** válasza:
100%

12-es kérdező: fordítva van, mint ahogy gondolod!


Azért vagy vérszegény, mert alulműködik a pajzsmirigyed, és nem tud jól felszívódni pl. a vas emiatt.


Nem tudom, ki írta fel neked a fő kérdés alatt említett készítményeket, de gyanítom, hogy nem orvos.


Menj el egy rendes kivizsgálásra, és a szakorvos meg fogja mondani, hogy miből és mennyit kell szedned.


Nekem pont így derült ki tizenévvel ezelőtt az alulműködésem, hogy krónikus vashiány, vérszegénységem volt, és így kezdtek el kivizsgálni. Amióta szedem a megfelelő gyógyszert, helyreállt a hormonszintem, és a vérszegénység (meg egyéb tünetek) is megszűntek.


Nem szabad kezeletlenül hagyni, és mindenféle vélt "természetes" cuccal kísérletezgetni. Nagyon csúnya dolgokat okoz, ha tartósan alulműködik a pm. Lelassul az anyagcseréd, elhízol, agyműködés is lelassul, elbutulsz, és még kb. három tucat tünet. :(

máj. 25. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/15 A kérdező kommentje:
14 es köszönöm! erre nem is gondoltam
máj. 25. 17:24
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!