Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Rubophentől más is rosszabbul...

Rubophentől más is rosszabbul van?

Figyelt kérdés
Semmit nem használ, 3 napja vagyok lázas. Furán rosszul leszek tőle, hányinger stb., de lázra nem használ semmit.
júl. 21. 22:34
 1/1 anonim ***** válasza:

Olvasd el a használati utasítást. Mellékhatás. Ne szedd.

Szedj mást.

júl. 21. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!