Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Vashiány és vérszegénység ?

Vashiány és vérszegénység ?

Figyelt kérdés

Sziasztok! 19éves lány vagyok! A haj hullásom miatt mentem el vérvételre és az orvosom meg állapította, hogy vashiányom van es vér szegény vagyok.. írt fel nekem 2 doboz maltofer vashiány pótló gyógyszert mellé ugye egy vitamint, ez eddig mind szép és jó még örültem is neki, hogy nem okozott székrekedést és hogy nem volt borzasztó íze na DE szedtem 3 napig napi 2 darabot reggel és este abban a 3 napban olyan levert voltam és fáradékony mint még soha ha le ültem es fel álltam meg szédültem nekem nagyon nem volt jó hatással a szervezetemre és a hab a tortán 4.nap ki ütésekkel a hátamon keltem és úgy viszkedett hogy az valami hihetetlen … látszódott rajta hogy ezek kiütések es nem meg csipkedett valami!!! Elmentem az orvosomhoz aki váltig meg volt benne győződve hogy engem már pedig valami meg csipkedett és hogy szedjem tovább a gyógyszer! Kíváncsiságból már csak azért sem folytattam a gyógyszer szedését és már másnapra sokkal szebb lett a hátam nem volt vér vörös duzzadt!

Szóval most vettem egy másik fajta gyógyszert a DM-ben meg próbálom ezt is! És szeretnék kérni tanácsokat, hogy nektek mi vált be? Most június 3.án megyek fül-orr-gégészetre is és attól is félek kicsit! Aki volt le írná ez milyen vizsgálat? 😩 nagyon szépen köszönöm a válaszokat!



máj. 30. 23:18
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

A Maltofer nekem bevált, amúgy a fáradékonyság szédülés a vashiány tünete, nem mellékhatás. Egyáltalán nem biztos, hogy DM-es készítmény elegendő vasat tartalmaz, nem biztos, hogy megéri kísérletezni.

A fül-orr-gégészeti vizsgálatodra senki nem fog tudni válaszolni, mivel nem írtad, hogy miért mész.

máj. 31. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Nekem sajnos nem vált be és

ki váltottam a semmiért dobtam ki 12ezer forintot.. Az orvosomnak kellene valami más vas pótló gyógyszert fel írni de ő nem írt fel mást.


Fül-orr-gegeszetre pedig azért megyek hogy vizsgáljuk vajon mitől hullik a hajam? Nincsen-e valami be gyulladás a testemben.. utána megyünk tovább más vizsgálatokra

máj. 31. 12:20
 3/5 anonim ***** válasza:
100%
Amíg a vérszegénység helyre nem áll felesleges, valószínűleg attól hullik.
máj. 31. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
A DM-ben vásárolt vaskészítmény majdnem biztos, hogy vérszegénységet okozó vashiány vaspótlásához elégtelen dózisú lesz. Fennálló panaszaid, a hajhullást is beleértve a vashiányos vérszegénység magyarázza. Szerintem az orvosod nagyobb biztonsággal tudja megállapítani egy bőrelváltozásról, hogy az csípés, mint te a panaszaidról, hogy az gyógyszermellékhatás. Az elégtelen dózisú vaspótlás mellett vérszegénységed könnyen transzfúziós igényig progrediálhat, szóval ideje lenne hallgatni orvosodra, és a jelenleg nem biztos, hogy indokolt fül-orr-gégészeti vizsgálat helyett a vashiánnyal kapcsolatosakat kellene lefolytatni.
máj. 31. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Nektek milyen tünetek voltak ?

Szorongás ?

Szívdobogás?

Idegesség?

Fáradtság?

jún. 11. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!