Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Sehol nem találom leírva. A...

Ggggé kérdése:

Sehol nem találom leírva. A Basedow-kór tünetei (kidülledt szem, golyva és a többi) a kezelés után elmúlik, vagy ez már örök életre így marad?

Figyelt kérdés
2014. szept. 8. 20:41
 1/7 anonim ***** válasza:
Igen sajnos.
2014. szept. 8. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Én azt mondom lehet javítani az állapoton akár műtéttel, gyógyszerekkel, vagy természetes gyógymódokkal is. Nem is tudok olyat elfogadni, hogy kész, vége, innen már csak ilyen, vagy még rosszabb lesz.
2014. szept. 8. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Pedig a szem mögött felszaporodott kötőszövet magától nem fog felszívódni.
2014. szept. 8. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Na mert nekem örökletes pajzsmirigy bajom van, tsyreoditisem (lehet hogy nem jól írtam) és diffúz golyvám.Úgy tűnik javul a dolog,egyre jobb a vérképem,de még kell a Basedow-kór vizsgálat is,és nagyon félek,hogy nekem is az a betegségem.Tünetem EGYENLŐRE nincs,de félek,mi van,ha lesz.
2014. szept. 8. 20:56
 5/7 anonim válasza:

Ha megvan a valódi ok és kezelve lesz, eltűnik a dülledés.


Két dolog sajnos még ronthat is rajta (idióta módon dülledté teheti):

- az eltávolító műtét

- a sugárkezelés


Előre nem lehet megmondani, az adott netegnek a SZEM szempontjából melyik bravatkozás rosszabb.

2014. szept. 9. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim válasza:

beavatkozás


A gyógyszeres kezelés fázisában sokat javulhat a dülledés. Reggel pedig nem szabad lefelé nézni (fogmosás alatt), az is ronthat a dolgon.


A természetes gyógymódokat próbáld. Fenyőmagot enni és belőle borogatást főzni.

2014. szept. 9. 07:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

12 éve vagyok Basedow-os.

A kidülledt szem az egyetlen tünet, ami nálam sosem jelentkezett.

Igazándiból, ha helyesen van adagolva a gyógyszer, akkor a tünetek elmúlnak. A zabálórohamok, a fogyás, a tenyérizzadás, az extrém kiugró pulzus, magas vérnyomás, stb...

Bár, igaz, néha így is előjöhet, de nem jellemző, nálam legalábbis, amikor megfelelő mennyiségben szedem a gyógyszert, akkor nincs probléma (nagyon sokat állítgatják az adagot nálam, a mai napig), bár még néha így is jön a zabálás+fogyás kombó.

2015. jan. 29. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!