Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Betegségek » Hányok és csak fogyok. Már...

Hányok és csak fogyok. Már nagyon vékony vagyok. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Konkretan februar kozepe ota egy csomoszor hanytam. Mar csont es bor vagyok. A testsulyom mindig alacsonx volt es evek ota hizni szereznek de nem megy. Ha zabalok hogy hizzak azt is kiszoktam hanyni. Vervetelen semmit sem allapitottak meg. A hasmenes es a szekrekedes naponta valtakozik nalam februar ota. Szeretnek valsmilyrn szert amitol hiznek. Az orvosom nem erti meg a problemamat. A Nutridrink esetleg hatasos lenne? Nincsenek komolyabb mellekhatasai ugye? Legyszives segitsetek. Es ne azt irjatok h egyek mert 20 eves vagyok es zabalok de nem hizok semmitol. :-(

2015. ápr. 13. 07:09
1 2
 1/14 A kérdező kommentje:
Meg annyi hogy nagyon stresszes is vagyok a sulyom miatt mert sokan piszkalnak azzal hogy vekony vagyok.
2015. ápr. 13. 07:12
 2/14 anonim ***** válasza:

Először is zabálni a ló szokott,meg a pr0lik,Te csak maradj az evésnél.

Milyen orvos,az,aki nem tud segíteni?

A hasmenés és a hányás szerintem azt jelenti,hogy valami vírus ,vagy a szervezet által nem kívánt anyag jut,vagy van a szervezetedben,amit az nem tűr el.

Lehet pszichés probléma,gyomorideg,sokan idegi alapon lesznek gyomorbetegek.

Nem szeretnék semmi rosszra gondolni Veled kapcsolatban,de nem vagy e rákattanva valami anyagra(?)

beszélj egy másik orvossal,utaljon be további vizsgálatokra,széklet,gyomor vizsgálat,ilyesmi...

Egyébként lenne e étvágyad,gondolsz e finom ételre,ízekre,vagy eleve az ennivalóra undorral gondolsz?

2015. ápr. 13. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
na látod,írtad a stresszt...
2015. ápr. 13. 07:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

2-3 vagyok,folytatnám azzal,hogy a stressz,és idegeskedés miatt van ez az egész,biztos.

Ezek teljesen tönkreteszik az embert minden tekintetben,úgyhogy ki kell valamit találnod.

reggelente stresszesen ébredsz,gyomorideg van?

2015. ápr. 13. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

Szia!


Szerintem ha most próbálod ki a Nutridrinket, azt is ugyanúgy ki fogod hányni. Először próbálj megnyugodni, kicsit rendezni a pszichés problémáidat, és utána a Nutridrinket. A Nutridrink nem olyan, mint egy gyógyszer, inkább sűrített kajaként képzeld el, ami ráadásul könnyen emészthető is.


Ha nem szűnik a hányás-hasmenés, akkor keress másik orvost vagy próbáld meg rávenni a mostanit, hogy küldjön el több vizsgálatra. Vérvizsgálatból nem tudom, milyen részletes volt, mindenféle ételallergiát, lisztérzékenységet is néztek-e. A Nutridrink ebben az esetben is segíthet, mert ha abból legalább egy keveset meg tudsz inni hányás nélkül, akkor már nem halsz éhen.

2015. ápr. 13. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
35%

A nutridrink egy sűrített szemét.


Milyen most az étrended? Miket eszel?

Hányós vírus fertőzés nem tart 2 hónapig..


Le kell tisztítani az étrendedet, kiszűrni mire vagy nagyon érzékeny. Kezd sima főtt rizsevéssel, meg a sót pótold, ez így már nagyon nyami eledel.


Majd vezesd itt hogyan reagál a szervezeted a sima, puritán rizsre. Élvezd az ízét, ez fog életben tartani.

2015. ápr. 13. 07:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Koszonom a valaszokat. Ma voltam ujra a haziorvosomnal es felirt egy doboz nyugtatot. Kivaltottam de nem hiszem hogy ez megoldana a problemakat. A nyugtatotol nem fogok hizni.
2015. ápr. 13. 16:41
 8/14 anonim ***** válasza:

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Megint 2-3 vagyok,

nyugtató,soha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Semmilyen ilyesmi


Nem kell halmozni a megoldásokat,szépen vissza kell menni az elejére.

Idegeskedés...

Azt kell megszüntetni,ami ezt okozza.

2015. ápr. 13. 18:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Milyen nyugtató?


És az étrended..?

2015. ápr. 13. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
Én is nyugtatót akartam javasolni, de enyhét. Mondjuk Valerianát, amit recept nélkül is lehet kapni, de mellé semmilyen szeszes italt! Elég lenne kezdetben kipróbálni napi 3 x 1 szemet, egy-két hétig, egy hét után biztosan fogod érezni a hatását. Kb. egy hónapig szedjed, utána fokozatosan hagyjad abba. És amit a doktornő adott, ha azokat kezded el szedni, azokat is csak fokozatosan szabad abbahagyni, és természetesen alkoholt mellé nem szabad inni.
2015. ápr. 14. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!